اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: ۵۶ راهدارخانه در ایام نوروز برای پذیرائی از میهمانان نوروزی در استان آذربایجان غربی آماده ارائه خدمات هستند.

پیمان آرامون در آئین افتتاح رسمی پویش نوروزی افزود: ایام امسال برای پذیرایی از میهمانان عزیز در آذربایجان غربی ۵۶ راهدارخانه به صورت آماده باش فعال هستند و ۴۲۰ گشت راهداری در ۱۸ هزار کیلومتر از محورهای ارتباطی استان به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مسافران عزیز نوروزی هستند.

وی ادامه داد: با آغاز سفرهای نوروزی، پویش همراهان سفر ایمن آذربایجان غربی در پنج نقطه شامل گردنه قوشچی، مجتمع خدماتی رفاهی شهید کلانتری ارومیه، گردنه دوآب نقده، سه راهی ائواوغلی خوی و راهدارخانه رشکان ارومیه اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از تصادفات، بویژه منجر به فوت در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق روی می‌دهد این پویش در این مناطق اجرا می‌شود و راهداران تحقق شعار دو ساعت رانندگی یک ربع توقف را در دستور کار خود دارند.

آرامون خاطر نشان کرد: توقف و استراحت رانندگان عزیز در ایستگاه‌های پویش نوروزی مورد توجه خواهد بود تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی و آئین‌های سنتی و اسلامی این امر محقق شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی یادآور شد: کلیه نکات ایمنی در رانندگی و حین سفر توسط عوامل راهداری در قالب بروشور و تذکر لسانی به رانندگان و کاربران جاده‌ای ابلاغ خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست