اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: جشن نیکوکاری امسال با برپایی ۳۵۰ پایگاه و مرکز نیکوکاری مستقر در استان از ۱۲ تا ۱۴ اسفند برگزار خواهد شد.

عزیز سهندی افزود: از این تعداد، ۳۰ پایگاه سیار بوده و ۳۲۰ مرکز نیکوکاری در سطح آذربایجان‌غربی نیز در نظر گرفته شده است.

او بیان کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود و این آئین خداپسندانه در ۱۲ اسفند در پایگاه‌های سطح استان، ۱۳ اسفند در میعادگاه‌های نمازجمعه و ۱۴ اسفند در سطح مدارس برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی ادامه داد: در تمام شهرستان‌های استان، پایگاه‌های جمع‌آوری نذر مردمی در نظر گرفته شده و پایگاه‌های سیار امداد مراکز نیکو کاری آماده جمع آوری کمک‌های انسان دوستانه خیران استان هستند.

او با اشاره به پیش بینی رشد ۲۱ درصدی مشارکت مردم خیر استان در جشن نیکوکاری سال جاری در مقایسه با سال گذشته، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم استان در جشن نیکوکاری سال گذشته ۲۶۸ میلیارد ریال بود که امیدواریم این رقم امسال به ۳۱۶ میلیارد ریال برسد.

سهندی تاکید کرد: با توجه به گسترش بیماری کووید ۱۹ و افزایش نیازمندی در جامعه، هم‌اکنون بیش از پیش لزوم افزایش مساعدت‌های خیران و نیکوکاران در جشن نیکوکاری احساس می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست