اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: استقبال مردم استان از رئیس جمهور، استقبال از یک شخص و یا جناح نبود، بلکه این استقبال به معنای حمایت از نظام جمهوری اسلامی بود و بازتاب ملی وبین المللی داشت.

محمدمهدی شهریاری در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه که صبح امروز با دستور کار تکریم و معارفه فرمانداران پیشین و جدید ارومیه در محل استانداری برگزار شد، از استقبال پرشور مردم استان از رئیس جمهور و هیات دولت قدردانی کرد و گفت: در این شرایط حساس که بدخواهان نظام بدنبال کمرنگ کردن حضور مردم استان در استقبال از رئیس جمهور و اعضای دولت بودند، مردم آذربایجان غربی بار دیگر با حضور پرشور خود در صحنه، بصیرت و موقعیت شناسی خود را اثبات کردند.

وی افزود: مساله استقبال مردم استان از رئیس جمهور، بحث استقبال از یک شخص و یا جناح نبود، بلکه این #استقبال به معنای حمایت از نظام جمهوری اسلامی بود و بازتاب ملی وبین المللی داشت.

شهریاری اضافه کرد: در جلسه ای هم که ریاست محترم جمهور در محضر مقام معظم رهبری، گزارشی از سفر به آذربایجان غربی و استقبال پرشور مردم را ارائه نمودند، رهبر معظم انقلاب نیز رضایت خود را اعلام نموده بودند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از هماهنگی و تلاش های تمامی دستگاه ها، نهادها و مدیران استان در جریان سفر رئیس جمهور و اعضای دولت به استان تقدیر و تشکر نمود.

شهریاری در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه پراهمیت فرمانداران در مدیریت امور کشور اشاره کرد و گفت: #فرمانداران بعنوان نمایندگان عالی دولت، مسئولیت اجرای سیاست های عمومی کشور در شهرستان ها را بر عهده دارند.

وی در ادامه نقش مهم فرماندار در برگزاری انتخابات را مورد تشریح قرار داد و افزود: آنچه که برای فرماندار در برگزاری انتخابات باید یک اصل اولویت دار باشد، صیانت از حقوق و آراء مردم و جلب اعتماد عمومی است؛ از فرمانداران استان انتظار می رود این امر مهم را همواره مدنظر داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین داشتن برخی خصوصیات اخلاقی را از ویژگی های یک فرماندار عنوان کرد و گفت: برخورد خوب با مردم و مراجعین، اجتناب از تکبرورزی، دوری از کاهلی و تنبلی، انتقاد پذیر بودن، اهمیت دادن به اصل مشورت با دیگران و اهتمام ویژه در حفاظت و حراست از حقوق بیت المال از جمله ویژگی های مثبت یک فرماندار است که سعی کرده ایم در انتخاب مدیران و فرمانداران این ویژگی ها را مدنظر داشته باشیم.

شهریاری تصریح کرد: هر کس که در نظام جمهوری اسلامی در شرایط فعلی مدیر می شود، باید یک مدیر جهادی باشد و جهادی عمل کند، چرا که شرایط فعلی کشورمان شرایط خاصی است و دشمن به طرق مختلف بدنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

وی همچنین اظهار کرد: یک مدیر به هیچ وجه نباید کاری انجام دهد که بدبینی و نارضایتی مردم را بدنبال داشته باشد بلکه مدیران با اعمال و رفتار صحیح خود، باید الگویی برای مجموعه خود باشند.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات عباس حسنخانی که پیش از این به عنوان مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری منصوب شده بود علیرضا ملامحمدی زاده به عنوان فرماندار شهرستان ارومیه معارفه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست