اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی استان گفت: حفظ منابع انسانی و رسیدگی به معیشت و مشکلات کارکنان از اولویت‌های ماموریتی ما در انتظامی است.

سردار رحیم جهانبخش در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام و معزز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت اظهارداشت: ما سرباز ولایت هستیم و آیندگان به حضور و فعالیت ما در این زمان و مکان غیطه خواهند خورد و ما بر این موضوع افتخار می کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر درهای شهادت در کشورمان باز است، قطعا بهترین درگاهش کوه‌های سر به فلک کشیده آذربایجان است که شهدای بسیاری عاشقانه و با عشق به ولایت و وطن در آنها پر کشیدند و هیچ سرمایه ای بالاتر از شهادت نیست.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: مهمترین راه تثبیت پایه‌های نظام جمهوری اسلامی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و توسعه جهاد تبیین است و ضرورت دارد تمامی برنامه ریزی در انتظامی در این راستا قرار گیرد تا بتوانیم در مسیر تمدن سازی گام برداشته و موفق شویم.

جهانبخش افزود: اگر امروز استکبار و دشمن از ما می‌ترسد، بیش تر گفتمان سازی ما است که منشا آن مقام معظم رهبری می باشد. واین گفتمان تاثیرگذاریش از قدرت دفاعی ما در مقابل دشمن خیلی بیش تر است.

وی با توجه به اهمیت منابع انسانی در سازمان تاکید کرد: حفظ منابع انسانی و رسیدگی به معیشت و مشکلات کارکنان از اولویت‌های ماموریتی ما در انتظامی است که ان شاءالله تلاش خواهیم کرد در این استان به نفع احسن پیش ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست