اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : دادستان عمومی و انقلاب سردشت گفت: فردی که به عنوان متهم دستگیر شده بود، پس از بازجویی های پلیسی به قتل خواهرش اعتراف کرد.

 ولی خداکرمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر یک نزاع و درگیری خانوادگی و مفقود شدن یک زن، بعد از چند روز پرونده‌ای تشکیل شد که با ارجاع آن به پلیس آگاهی، کارآگاهان تحقیقات فنی و تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند.

او اضافه کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که یک زن جوان ۲۲ ساله طی ۱۰ روز گذشته مفقود شده و اثری از او نیست.

وی اظهار کرد: در تحقیقات انجام گرفته مشخص شد که این دختر سردشتی آخرین بار با برادر خود و پسرعمویش دیده شده و به همین دلیل مضمون اصلی پرونده این ۲ نفر بودند که به سرعت دستگیر و بازجویی‌های پلیسی از آنان آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب سردشت گفت: برادر این زن جوان در بازجویی‌های اولیه خود اعلام کرد که در روز حادثه با خواهرش درگیری لفظی داشته و دیگر او را ندیده اما بعد از بازجویی‌های زیاد و فنی بالاخره به قتل خواهرش اعتراف کرد.

خداکرمی اضافه کرد: در تحقیقات مشخص شد که برادر این زن جوان که ۲۰ سال داشت، به خاطر انگیزه ناموسی با خواهر خود درگیری لفظی پیدا کرده و در نهایت با زدن یک میله آهنی به سر خواهرش، وی را به قتل رسانده و جنازه را در چاهی کنار رودخانه زاب نزدیک شهر نلاس انداخته است.

او گفت: ماموران بازپرسی در سر صحنه حضور یافته و با تلاش آتش نشانان جنازه فرد مقتول از چاه بیرون آورده و جهت بررسی و کالبد شکافی به پزشک قانونی تحویل داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب سردشت تاکید کرد: دستگاه قضایی با جدیت و قاطعیت با اشخاصی که اقدام به اخلال در  نظم عمومی جامعه از طریق ارتکاب بزه انجام می‌دهند، برخورد خواهد کرد.

خداکرمی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون متاسفانه پنج قتل عمد در این شهرستان رخ داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست