اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز یکی از عوامل اصلی نفوذ آمریکا در امورات کشور و دخالت در تصمیمات مهم عوامل داخلی هستند.

حجت الاسلام علی رضایی پیش از ظهر دوشنبه در تجمع مردمی یوم الله ۹ دی در ارومیه با تبریک گرامیداشت یوم الله ۹ دی با بیان اینکه امروز با اقتدار و عزت امام خامنه‌ای شاهد شکل‌گیری انقلاب جهانی اسلام هستیم و این مهمترین دلیل ترس غرب و استکبار است افزود: هوشیاری، دشمن شناسی و بیانات داهیانه مقام معظم رهبری عامل اصلی ترس و رعب استکبار جهانی از انقلاب اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی چهره واقعی بدخواهان نظام را آشکار کرد اظهار داشت: بصیرت و هوشیاری مردم در حماسه ۹ دی خط بطلانی بر تمام توطئه‌های استکبار جهانی، دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی کشید و چهره افراد واقعی که درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب بودند را آشکار ساخت.

او با اشاره به روند شکل گیری فتنه ۸۸ عنوان کرد: ۱۳ ماه قبل از انتخابات ۸۸ آمریکایی‌ها برای انتخابات ما نقشه کشیدند، پس دلیل اصلی بروز فتنه ۸۸ باید واکاوی شده و از آن درس گرفته شود، تاکنون ۳۸ انتخابات در کشور برگزار شده است و به طور میانگین هر سال یک بار این رویداد سیاسی و اجتماعی را داشته‌ایم، ولی باید به این سوال پاسخ داده شود که چرا در ۸۸ این اتفاقات افتاد؟

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه برخی در داخل و خارج از کشور نگران بودند، که روحیه استکبارستیزی در ایران ریشه بدواند و رویه ایستادگی مقابل آمریکا همچنان وجود داشته باشد برای همین چنین دسیسه‌ای کردند افزود: فتنه ۸۸ فقط اختلاف بین دو کاندیدای ریاست جمهوری و تشکیک در سلامت انتخابات نبود، بلکه برنامه‌ای برای حمله به ارکان نظام بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوا و فضای سپاه، با اشاره به اینکه آمریکا در به وقوع پیوستن رویدادهای ۸۸ دخالت داشت خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری اوضاع را مدیریت کرده و به واسطه ارائه رهنمودهایی به مقامات کشور، از دامنه‌دار شدن تشنج در کشور جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه این نظام و انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و زنده است اعلام کرد: مردم با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در ۹ دی ماه با تاسی از شعائر دینی و آموزه‌های اسلامی و انقلابی تمام قد از نظام و انقلاب اسلامی دفاع و فتنه واهی سال ۸۸ را به خوبی در نطفه خفه کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوا و فضای سپاه با اشاره به نگاه گرمگرایانه دولت موقت بازرگان در اولین روزهای انقلاب به استکبار و اذناب آنها گفت: امروز دولت روحانی نیز همان روش را برای مذاکرات با آمریکا در پیش گرفته اما این راه باطل است چرا که همواره تاریخ ثابت کرده است دوستی با آمریکا محکوم به شکست است.

حجت الاسلام رضایی در ادامه مقام معظم رهبری را عمود خیمه اسلام دانست و اضافه کرد: در صورت غفلت از رهنمودهای ایشان همه ملت و کشورمان دچار خسران می‌شود، ولی برخی‌ها بصیرت کافی را ندارند و حاضر هستند خودشان در قدرت بمانند گرچه به ضرر اسلام و انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه ملت ایران به آتش کشیده شدن علم و بیرق امام حسین (ع) و پایکوبی اغتشاشگران در عاشورای حسینی را فراموش نکرده‌اند، گفت: فتنه‌گران چنین مسلک و رویه‌ای داشتند و به دنبال فاصله انداختن بین مردم و ولایت فقیه بودند ولی در ۹ دی گل بصیرت در کشورمان شکفته شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوا و فضای سپاه خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال نفوذ در بین تصمیم‌گیران نظام است ولی رهبری، نیروهای مسلح و ملت بصیر نسبت به توطئه‌ها هوشیار هستند، اما باید همچنان هشدار داد تا کماکان برای بصیرت‌افزایی در جامعه اسلامی تلاش شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست