اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: گازوئیل یورو ۴ برای مصرف اتوبوسهای درون شهری در ارومیه توزیع نمی شود.

مهدی مژدهی فر در گفت و گو با ایسنا گفت: اتوبوس های درون شهری برای کاهش آلایندگی به استفاده از گازوئیل یورو۴ نیازمندند، اما متاسفانه در ارومیه گازوئیل یورو ۴ توزیع نمی شود که این خود یکی از عوامل ایجاد آلودگی هوا است.

وی با اشاره به اینکه ماهیت و ذات خودروهای دیزلی با توجه به مصرف گازوئیل ایجاد دود سیاه است، اظهار کرد: یکی از راه های  کاهش این مشکل استفاده از فیلتر تصفیه هوا  که متاسفانه به دلیل تحریم ها فیلتر تصفیه هوا در کشور توزیع نمی شود و تنها ۵۰ دستگاه در تهران به این فیلترها مجهز هستند.

رئیس سازمان حمل ونقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به وضعیت سیستم گرمایشی اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی افزود:  طبق بازرسی های انجام شده از اواسط پاییز سال جاری توسط بازرسان سازمان همه اتوبوس های درون شهری ارومیه به سیستم گرمایشی مجهز بوده و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مژده هی فر با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۹۳ اتوبوس  شرکت واحد توسط بخش خصوصی و ۴۹ اتوبوس ملکی در ارومیه  به ارائه خدمات مشغول هستند، تصریح کرد: در سال گذشته ۱۴ دستگاه اتوبوس نوسازی و وارد ناوگان حمل و نقل شهری ارومیه شده و امسال نیز از آغاز سال جاری تاکنون ۸۰دستگاه در بخش خصوصی و ۱۰دستگاه ملکی نوسازی و بهسازی شده اند.

رئیس سازمان حمل ونقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با توجه به آلودگی هوا در روزهای اخیر خاطر نشان کرد: بازرسان محیط زیست استان هر ۳ماه یک بار اتوبوس های درون شهری را از لحاظ آلایندگی جوی تست می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست