اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با تشریح ویژگیهای استان، براهمیت و حساسیت انتخاب استاندار جدید آذربایجان غربی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه، با تشریح ویژگی‌های جغرافیایی، فرهنگی اجتماعی و تاریخی آذربایجان غربی گفت: استان آذربایجان‌غربی با داشتن هزار کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه یکی استان‌های ویژه و حساس کشور محسوب می‌شود

وی افزود: از سویی آذربایجان‌غربی رنگین کمان اقوام و ادیان و مذاهب مختلف است و ضروری است دولت در انتخاب استاندار این استان حساسیت و توجه ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به تشریح پیشینه این استان در دوران دفاع مقدس و نقشه‌های شوم دشمنان برای ایجاد تفرقه وناامنی در منطقه پرداخت و بر ضرورت انتخاب افراد شایسته، کارآمد، انقلابی و لایق برای این استان تاکید کرد.

وی عنوان کرد: علاوه بر آن این استان در طول سالیان متمادی و در طول هشت سال دفاع مقدس همواره مورد توجه معاند قرار گرفته است و مردمانش همچنان در معرض خطر هستند بنابراین ضرورت دارد که دولت سیزدهم افراد لایق و شایسته برای سکانداری تعیین کند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ضمن قدردانی از کار جهادی دولت در تأمین و تزریق واکسن به مردم ایران، افزود: امید است با کار جهادی کادر درمان و مسئولان استانی و کشوری این بیماری منحوس از کشور ریشه‌کن شود.

حجت الاسلام قریشی در ادامه تزریق واکسن را امری مهم و ضروری خواند و گفت: مردم نباید به شایعات توجه کنند و کسانی که واکسن نزده‌اند برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا هرچه سریع‌تر باید واکسن بزنند.

وی با اشاره به اینکه آمار تلفات کرونا دل هر انسانی را به درد می‌آورد افزود: وظیفه انسانی ما در این برهه حساس رعایت مداوم شیوه نامه‌های بهداشتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست