اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: مردم در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مراجعه کمتری به محاکم و مجتمع‌های قضایی داشته باشند و با یکدیگر در جامعه مدارا کنند تا نیازی به حضورشان در دستگاه قضا نباشد.

علی‌اکبر گروسی روز یکشنبه در بیست و پنجمین جلسه ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: مردم در این شرایط باید صبر پیشه کرده و اگر در دعاوی خود امکان انصراف وجود نداشت، پیگیری را برای ماه‌های بعد موکول کنند.

وی ادامه داد: فقط کسانی که اخطاریه در دست دارند به مجتمع‌های قضایی مراجعه کنند و باقی افراد نیز می‌توانند دعاوی خود را به صورت سیستمی پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: مراقبت از محل‌های تجمع یکی از اولویت‌ها بوده و دادگستری و مجتمع‌های قضایی یکی از محل‌های تجمع است که به شدت مورد کنترل قرار می‌گیرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه کار دستگاه قضا بسیار تخصصی بوده و کار جذب قاضی نیز بسیار طولانی است، گفت: در سطح شهرستان‌ها کمبود قاضی وجود دارد و با توجه به اینکه آنان با افزایش مراجعه در معرض بیماری هستند اگر این افراد هم دچار بیماری شوند، روند رسیدگی به امور و خدمات‌رسانی با مشکل مواجه می‌شود.

وی بیان کرد: باید مراجعه‌ها به دستگاه قضایی با کنترل انجام شود تا کاهش مراجعات صورت گیرد.

او با اشاره به اینکه هرساله حدود هزار نفر از معتادان در جامعه جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد فرستاده می‌شدند، افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این امر انجام نگرفت.

وی تاکید کرد: معتادان متهاجر به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی خطر جدی برای جامعه در رابطه با گسترش ویروس کرونا هستند و از این رو باید چند کمپ آماده شود تا آنان در این مکان‌ها نگهداری شوند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: مرخصی چهار هزار زندانی استان نیز به دلیل کرونا تمدید می‌شود و بازگشت آنان هم به تدریج خواهد بود تا از شیوع این ویروس جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا بیست‌وپنجمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی حدود دو و نیم ساعت به طول انجامید و فرمانداران استان نیز از طریق ویدئوکنفرانس در جلسه حضور داشتند؛ در این جلسه بیش از ۱۰ نفر از اعضای ستاد و از جمله فرمانداران خوی و مهاباد اظهار نظر کردند و پیشنهاد و مصوبه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست