اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ‌قطعه مشاهیر ارومیه سال آینده به بهره برداری می رسد.
محمد رضا علیزاده امام زاده در آیین نکوداشت چهره های تاثیرگزار فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن جلسات کتابخانه مرکزی برگزار شد افزود:احداث ‌قطعه ای برای مشاهیر ارومیه از سال ٩٢ درشورای شهر مصوب شده است که سال آینده به بهره برداری می رسد.
علیزاده بااشاره به اینکه نکوداشت هنرمندان شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است تصریح کرد: ‌در سال جاری جانمایی قطعه هنرمندان مشخص شده وبعد از عید مرحله کلنگ زنی و بهره برداری از آن اجرایی خواهد شد.
وی اظهار کرد: ‌ارومیه هنرمندان بزرگی دارد که برای بیشتر افراد جامعه ناشناخته هستند باید مسئولان فرهنگی شهر همه تلاش خود را در جهت شناساندن این افراد به کار گیرند.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه هنرمندان را خادمان فرهنگ و هنر دانست و گفت: ‌باید به فرهنگ و هنر اصیل استان افتخار کرد و لازم است هنر و هنرمندان استان به دنیا معرفی شوند.
همچنین حجت الاسلام اباذر بیگی مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی ‌نیز در آیین نکوداشت چهره های فرهنگ و هنر استان که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی ارومیه برگزار شد با بیان اینکه تجلیل از بزرگان عرصه هنر، تجلیل از فرهنگ، هویت ایرانی وپاسداشت فرهنگ و هنر بشریت است تصریح کرد: تکریم هنرمندان و چهره های ماندگار فرهنگ  انقلابی و اسلامی ایران، میراث نیکویی است که باید در هر زمان و مکانی به انجام و توسعه آن توجه جدی داشت.
وی بااشاره به اینکه هنرمندان الگوهای جاودانه جوانان هستند خاطر نشان کرد: یکی از بهترین راه های ادای دین به زحمات نخبگان فرهنگی، نامگذاری محیط های هنری به نام و یاد آن چهره های اثرگذار و ماندگار است.
مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی ادامه داد: قلم فرسایی و حرکت مجاهدانه هنرمندان در عرصه فرهنگ و هنر در طول چهل سال انقلاب جاودان مانده و امید است با تلاش بیشتر در گام دوم انقلاب نیز جاودانه تر باشند.
به گزارش ایسنا؛ در ادامه طی مراسمی از ٢۵ هنرمند پیشکسوت و فعال عرصه فرهنگ و هنر ارومیه تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست