اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و نماینده‌ مقام معظم رهبری در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای بدر و خیبر در ارومیه گفت: خطه آذربایجان همواره پیشتاز دفاع از انقلاب و نظام بوده و در این‌ مسیر مقدس هزاران شهید و جانباز تقدیم نموده است.

وی افزود : منشاء اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران فرهنگ مقاومت و شهادت است و از این رو مبانی و مظاهر این فرهنگ نورانی بیش از هر موضوع دیگری در معرض تهاجم و تخریب دشمنان قرار دارد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد : جنگ اقتصادی و روانی دشمن را که با شدت و گستردگی بی سابقه ای در جریان است ابزاری برای دلسرد نمودن جامعه از تداوم مقاومت و پذیرش مسیر تسلیم و ذلت است.

دریابان علی شمخانی اذعان کرد پیروزی بدون مقاومت و تلاش حاصل نمی شود و با برنامه ریزی های صورت گرفته و تفکر انقلابی سال ۹۸ را سال مایوس سازی دشمن قرار می دهیم.

نماینده‌ مقام معظم رهبری  تاکید کرد : سال آینده، سال پیروزی های جدید در داخل برای حل مشکلات مردم و در منطقه برای تقویت و توسعه پیروزی محور مقاومت و آغازی مقتدرانه برای گام دوم انقلاب اسلامی است.

او ادامه داد : مقابله با بی ثبات سازان و مخالفان استقلال کشور موجب شکوفایی ظرفیت ها و استعدادها خواهد شدو این دریای بی کران به طور قطع جوی باریک وابسته شدن به قدرت ها و چشم امید داشتن به دشمن را درمی نوردد.

فرمانده دوران ۸ سال دفاع مقدس افزود : روابط امروز ایران با عراق ثمره مقاومت و همپیمانی راهبردی و اینستکس اروپایی ها مثالی از جوی باریک و کم ثمر است.

وی بیان کرد : رژیمی که به دنبال تسلط از نیل تا فرات بود امروز در مرزهای بی اعتبار خودش محصور شده و سردمداران ان از ترس موشکهای مقاومت خواب آرام ندارند.

او تجلیل از شهدای گرانقدری مانند عباس بابایی، آبشناسان، ردانی پور،کاوه و باکری نباید ظاهری و نمادین باشد، بلکه آن ها الگوی ما در تداوم بخشیدن به آرمانهای بلند انقلاب اسلامی هستند که از اسلام و انقلاب و نظام دفاع کردند تا ایران آزاد و مستقل بماند و ایرانی با افتخار و سربلندی زندگی کند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه ” اقتدار بر امده از تفکر انقلابی که موجب ایجاد ظرفیت بازدارندگی قابل اتکا برای کشور شده است ” بیان کرد : تفکر انقلابی، هرگز خود را محدود به امکانات موجود و یا تامین نیاز از خارج نمی داند وهمواره به دنبال ایجاد الگوهای موفق با اتکا به جوانان و تجربه بزرگان کشور است.

وی بیان کرد : تمامی تحرکات بیگانگان و برخی کشورهای شرور در منطقه غرب اسیا بویژه اقدامات غیر عادی برخی کشورهای منطقه که سابقه سیاه انها در حمایت از جریانهای تروریستی اثبات شده است.

دریادار شمخانی تصریح کرد : برخی کشورهای منطقه با صرف دلارهای نفتی اجرای پروژه های مشکوک هسته ای را در دستور کار قرار داده اند که این اقدامات می تواند منطقه بلکه جهان را با خطر و بحرانی بدتر از خطر تروریست های تکفیری و داعش مواجه کند.

نماینده  مقام معظم رهبری افزود : بدون شک شکل گیری تهدیدات جدیدی از این دست ما را ناگزیر خواهد کرد که بر اساس ماهیت و جغرافیای جدید تهدیدات؛ راهبرد خود را تنظیم و نیازهای کشور ونیروهای مسلح را در چارچوب آن پیش بینی و اجرا کنیم.

دریادار شمخانی بیان کرد : دهه پنجم انقلاب ، دهه عبور از مشکلات تصنعی ایجاد شده و ایام پیروزی قاطع و بزرگ ملت رشید ایران و جبهه قدرتمند مقاومت خواهد بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی خاظرنشان ساخت : سال ۹۸ سال استمرار تفکر انقلابی در داخل و بروز و جلوه آن در مواجهه پیروزمندانه با دشمنان خارجی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست