اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نیروهای اطلاعاتی و امنیتی که در ایران فعالیت می کنند به عنوان سربازان گمنام امام زمان (عج) شناخته می شوند و بیشترین امنیت و آرامش جامعه مرهون خدمات این سربازان جان بر کف و گمنام است.

آنها علاوه بر دفاع از امنیت کشور باید با اقدامات اطلاعاتی برخی اتفاق ها را قبل از وقوع پیش بینی کنند این اقدام که حاصل حضور نامحسوس و مراقبت شبانه روزی شان است باعث می شود جامعه با جانفشانی های آنها به سمت امنیت و آرامش هدایت شود.

سربازان گمنام امام زمان (عج) در ایران عهده دار امینت جامعه که از اساسی ترین آرمان های انقلاب است، هستند و با توجه به وضعیت خاورمیانه و هجمه های مختلف دشمنان علیه نظام مقدس، نقشی حساس، خطیر و انکار ناپذیر در این حوزه بر عهده دارند.

شناسه استثنایی این سربازان گمنام، برخورداری از دو تفکر ناب ولایی و جهادی است که تنها انجام تکلیف الهی را نشانه موفقیت و پیروزی خود می دانند و شکست در فرهنگ کربلایی آنها جایی ندارد و همانند فرهنگی که در دفاع مقدس تجربه شده در هر دو حالت پیروزی و یا شکست ظاهری، خود را پیروز واقعی می دانند.

در دنیای امروز که اساس اقتدار آن فرانظامی، یعنی امنیتی و اطلاعاتی است و پر کردن بسیاری از خلاءها، منوط به کارآیی سازمان های امنیتی است، موفقیت کشورها در استقلال و خوداتکایی منوط به حجم تحرکات اطلاعاتی و امنیتی و کسب و جمع آوری داده های ارزشمند از محیط های عملیاتی است.

سربازان گمنام این مجاهدان خوشنام این چشمان همیشه بیدار،این دیده بان های نامریی اما اقتدار و ابهت مریی، انسان هایی ولایتمدار و اخلاص پیشه اند که اینک بخش زیادی از امنیت مثال زدنی ایران اسلامی مدیون تلاش هوشمندانه آنها است.

رصد تاکتیک ها و تکنیک های دشمنان داخلی و خارجی، جمع آوری و پردازش اطلاعات و تحرکات دشمنان علیه امنیت ملی از جمله وظایف سربازان گمنام امام زمان (عج)است که به لحاظ درخشش این نیروی امین نظام در این عرصه ایران اسلامی در دنیا از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

خنثی سازی توطئه های مختلف، شناسایی و دستگیری باندهای مخل امنیت ملی، پیشگیری از وقوع اقدامات خرابکارانه و برخورد با مظاهر فساد اقتصادی از افتخارات انکارناپذیر سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

این نیروها در کمال گمنامی، عملیات های پیچیده و مدرنی برای ارتقای امنیت و آرامش جامعه در اقصی نقاط کشور انجام می دهد که می توان به دستگیری و انهدام چند باند تروریستی از جمله مناطق غرب و شرق کشور اشاره کرد که البته تنها بخش کوچکی از آنها رسانه ای شد.

به هر حال این تشکیلات ولایی که قبل از وزارتخانه بودنش یک نهاد انقلابی است، مرهون خلوص، ولایتمداری و جانفشانی شهدا و جانبازانی است که امروز علم افتخار و پرچم اقتدار ایران اسلامی اند و سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز همواره از آنان الگو گرفته و بر اساس راهی که آنها نشان داده اند، به تعبیر امام راحل، حفظ نظام جمهوری اسلامی را از اوجب واجبات دانسته و در راه سربلندی آن از هیج تلاش ایثارگرانه ای دریغ نمی ورزند.

در پایان تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) بهانه ایی برای تاکید بر حضور این نیروها به عنوان بازوی برای ارتقای امنیت و آرامش جامعه که همه مردم از آن سهم دارند، است.

امروز ما بیش از هر زمان دیگر به هوشیاری و تحرک گسترده برای حفظ نظام از شر پلیدترین اتحادهای استکباری و صهیونیستی نیاز داریم و معتقدیم کسی که برای خدا کار می کند، از ناملایمات و سختی ها هراسی نداشته و هرگز دلسرد نمی شود.

هفته منتهی به میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) به عنوان هفته سربازان گمنام نامگذاری شده است.

این مجموعه ارزشمند و انقلابی در خط مقدم رویارویی و خنثی سازی توطئه های دشمن با حضور موثر و پرصلابت مایه آرامش و اطمینان خاطر مردم این سرزمین هستند.

هفته سربازان گمنام فرصت مغتنمی است برای آشنایی با مجاهدت های این مردان گمنام .ایثارگری های گمنامان همیشه بیدار را ارج می گذاریم و در برابر جانفشانی‌های آن‌ها سر تعظیم فرود می‌آوریم.

هفته سربازان گمنام برمردان بی ادعا، طلایه داران امنیت و اقتدار ایران اسلامی مبارک باد./ ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست