اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۳۰ درصد از بازماندگان از تحصیل در استان به دلیل فقر مالی و اشتغال با هدف تامین هزینه زندگی از تحصیل بازمی مانند.

«ابراهیم محمدی» در گفتگو با کردپرس اظهار داشت: یکی از رسالتهای اصلی آموزش و پرورش تحت پوشش بردن همه کودکان لازم التعلیم است.

او با بیان اینکه هر ساله طرح شناسایی بازماندگان از تحصیل در سراسر اجرا می شود؛ گفت: سال گذشته ۱۳هزار و ۹۳۸ نفر بازمانده از تحصیل در استان شناسایی شد که از این تعداد، ۳هزار و ۳۳۵ نفر به چرخه آموزش بازگردانده شد.

محمدی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ درصد از بازماندگان از تحصیل به دلیل فقر مالی و اشتغال با هدف تامین هزینه زندگی از تحصیل باز می مانند؛ بیان کرد: آموزش و پرورش با تأمین مایحتاج اولیه تحصیل برای بازگرداندن این دانش آموزان به چرخه آموزش تلاش می کند اما برای موفقیت کامل در این خصوص باید تمامی دستگاههای حمایتی ورود کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: سالتحصیلی جدید با حضور بالغ بر ۶۱۸هزار دانش آموز آذربایجان غربی در پنج هزار و ۸۰مدرسه، آغاز شد و سلامت دانش‌آموزان همواره اولویت نظام تعلیم و تربیت کشور است.

او بیان کرد: ۳۶هزار معلم و فرهنگی آذربایجان غربی نیز آموزش حضوری و غیر حضوری دانش آموزان را بر عهده دارند و امسال ۶۴هزار دانش آموز پایه اول و ۵۲هزار دانش آموز پایه هفتم در سطح استان مشغول تحصیل خواهند بود.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: آموزش حضوری، شبکه های تلویزیون، بستر برنامه شاد و ارائه جزوات آموزشی به عنوان روشهای مختلف آموزشی در شرایط مختلف در این استان در نظرگرفته شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست