اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  خبرگان بانکی استان آذربایجان غربی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار معرفی شدند.

نادر صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در جلسه معرفی خبرگان بانکی استان، اظهار داشت: طبق آیین‌نامه بایستی مواردی که توسط این هیات خبرگان بانکی مطرح می‌شود اجرایی گردد.

او با تأکید بر تقویت بنیه این هیات، گفت: بحث قضاوت بسیار پیچیده و حساس است از این رو انتظار می‌رود حساسیت بیشتری در بحث داوری مشکلات و مسائل به کار گرفته شود.

صادقی تصریح کرد: انتظار می‌رود تا این هیات بیشتر مدافع حقوق عموم باشند.

در این مراسم؛ محمدباقر دیهیم، علی نوروزی، حسین قاسمی و لطیف عباسی ۴ تن از اعضای اصلی و حاتمی عضو علی‌البدل خبرگان بانکی و اقتصادی آذربایجان غربی معرفی شدند تا به صورت مستقیم زیر نظر بانک مرکزی فعالیت ‌کنند.

طبق دستورالعمل بانک مرکزی این هیات مؤظف است دلایل و مستندات بانک‌ها برای استنکاف از پرداخت تسهیلات مورد نظر کارگروه تسهیل را بررسی و درباره آن اظهار نظر کند.

همچنین هیات می‌بایست نسبت به بررسی و اعلام نظر در خصوص پرونده‌های تسهیلاتی و مطالباتی که از سوی کارگروه تسهیل استانی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات و استمهال مطالبات ارجاع می‌شود اهتمام بورزند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری مؤظف به همکاری با هیات خبرگان بانکی و اقتصادی استان هستند و در صورتی که بانک از رأی هیات تبعیت نکند و نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام نکند دبیرخانه هیات مؤظف است مراتب را ظرف مدت یک هفته جهت طرح موضوع در هیات انتظامی بانک‌ها اعلام کنند تا وفق مقررات اقدام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست