اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به انتقادات مردمی در پی بارش برف و عدم خدمات رسانی مناسب شهری، از مردم غدرخواهی کرد.

حجت الاسلام  خلیل پور ظهر یکشنبه به بارش برف در شهر ارومیه و انتقادات مردمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نعمات خداوند را شاکریم که امروز به شهر ما عنایت داشتند و شهر ما در این شرایط بی آبی واقعاً به این بارش‌ها نیاز داشت چرا که دریاچه ارومیه نیز در حال خشک شدن است.

وی ادامه داد: برای همه ما این بارش‌ها سبب خیر و برکت می‌شود اما متأسفانه شاهد هستیم که ستاد مدیریت بحران شهرداری فقط در ارسال پیامک خوب عمل می‌کند که امروز وضعیت زرد یا قرمز است.

حجت الاسلام خلیل پور با بیان اینکه وقتی ساعت ۱۱.۳۰ وقتی از منزل به شورا آمدم همه معابر برفی بود و نمک پاشی را هم شاهد نبودم، افزود: تماسهای متعددی از سوی شهروندان داشته ام که عنوان می‌کنند از منزل نتوانسته اند بیرون بیایند و یا تصادفات مختلف رخ داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: ستاد مدیریت بحران که تشکیل یافته در ۳۶۵ روز سال مگر چند روز بحرانی داریم که در شرایط این‌چنینی دست روی دست بگذاریم.

وی گفت: در این شرایط فرق مردم عادی با ستاد مدیریت بحران در چیست؟ با ارسال پیامک‌های مختلف نمی‌توان مردم را راضی نگه داشت و مردم در روزهای سخت انتظار دارند در کنار آنها بوده و به مشکلاتشان رسیدگی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست