اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ۸۰ درصد امور کشور بر عهده قوه مجریه است، گفت: بسترهای فساد و فقر در دولت سیزدهم که با شعار دولت مردمی ایران قوی نامگذاری شده، برچیده شود.

آیت الله عسگر دیرباز افزود: مبارزه با رانت های اقتصادی، اجتماعی و اقتصادی در دولت آیت الله رئیسی مورد توجه قرار گیرد و  باید توجه شود که اگر بسترهای فساد برچیده شود مفسدان هم‌ از بین می روند.

وی اضافه کرد: با توجه‌به تجربیاتی که تاکنون به دست آمده، اگر زمینه های فساد احصا شود با یک اراده آهنین این بسترها جمع آوری شده و از بین می رود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری به مردمی بودن دولت سیزدهم اشاره کرد و ادامه داد: مردمی بودن دولت موجب اعتماد مردم به آیت الله رئیسی شده و همچنین زمینه ای را فراهم‌ می‌کند تا دولت مشکلات مردم را احصا کرده و نسبت به حل آنها اقدام کند.

آیت الله دیرباز با بیان اینکه دولت مظهر وفاق است، بیان کرد: کشور از قومیت های مختلف تشکیل شده بنابراین وحدت کلیدی ترین استراتژی است که می‌تواند نقش آفرینی کرده و مانع اختلاف شود.

وی در گفتگو با ایرنا همچنین همراهی و اتحاد تمام قوا با یکدیگر را موجب پیشرفت روز افزون کشور عنوان کرد و گفت: تبعیض و فقر هم‌ در دولت سیزدهم باید برچیده ‌شود تا مردم اطمینان داشته باشند، نیازهای حداقلی آنها تامین می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست