اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  معاون اول قوه قضاییه گفت:نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری کاری نکنند که تهییج در جامعه ایجاد شود، باید اخلاق اسلامی را رعایت کنند.

حجت الاسلام محسنی اژه ای صبح پنجشنبه در آئین معارفه رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره اهمیت انتخابات پیش رو در کشور اظهار کرد: نامزدهای ریاست جمهوری ضمن رعایت اخلاق اسلامی باید توجه کنند نقد کردن غیر از هتاکی و تهمت است.

وی با اشاره به ضرورت وحدت و همدلی برای رسیدن به نتیجه مطلوب بیان کرد: در آستانه انتخابات باید در کنار هم باشیم و با استفاده از همه ظرفیت‌ها، نقشه‌های دشمن را نقش برآب کنیم.

معاون اول قوه قضائیه گفت: با وجود تلاش دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد امسال، انتخاباتی پرشور و با صلابت را تجربه خواهیم کرد.

اژه ای تاکید کرد: دشمن به دنبال اختلاف افکنی و برهم زدن آرامش در کشور است و در زمان خاص هم عملکرد متفاوتی دارد و ما هم باید در این زمان‌های خاص هوشیار باشیم.

وی با اشاره به لزوم قدم برداشتن در مسیر حق برای رسیدن به پیروزی همیشگی، خطاب به قضات اظهار کرد: باید اهل مشورت و تحقیق باشیم و اگر نتوانیم همه جوانب را ببینیم، نمی‌توان به درستی قضاوت کرد.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به ضرورت مبارزه با فساد در همه ساحت‌ها گفت: بستر فساد باید از بین برود زیرا اگر این امر صورت نگیرد، دوباره مشکل آفرین خواهد بود، اگر این زمینه و بستر از بین نرود، هزاران پرونده دوباره تولید می‌شود و این مشکل آفرین خواهد بود.

رئیس کل جدید دادگستری آذربایجان غربی نیز در این مراسم با خط قرمز خواندن امنیت مردم استان گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضائی است و در بحث شرارت و اراذل و اوباش با قاطعیت برخور خواهیم کرد و به کسانی که می‌خواهند امنیت مردم را به چالش بکشند اخطار می‌کنم که دستگاه قضائی استان با همکاری نیروی‌های نظامی و انتظامی با آن‌ها برخور جدی خواهد نمود.

ناصر عتباتی در ادامه مبارزه با پدیده قاچاق، حفظ حقوق شهروندی، حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و تولید و اشتغال، همکاری بین مجموعه‌ها، راه اندازی دفتر رصد پرونده‌های خاص، بازرسی از حوزه‌های قضائی، حفظ حقوق بیت المال و اراضی ملی، و توجه ویژه به دریاچه ارومیه و حق آبه آن را از دیگر برنامه‌های خود خواند.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز که در این مراسم حضور داشت گفت: استان آذربایجان‌غربی جزو پنج استان برتر کشور در بحث امنیت پایدار و شاخص‌های امنیتی است، این استان، الگویی فاخر از زندگی مسالمت آمیز زندگی اقوام و ادیان بوده که البته برای توسعه بیشتر نیازمند توجه بیش از پیش مسؤولان هستیم.

وی افزود: همکاری مداوم دستگاه قضائی استان با تمام مسؤولان زمینه توسعه استان را فراهم کرده و این امر همچنان مورد تاکید است، هماهنگی خاصی بین دستگاه‌های قضائی و اجرایی این استان برقرار است که امیدواریم این روند روز به روز تقویت شود.

حجت الاسلام سید مهدی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این آئین با بیان اینکه خدمت به مردم نعمتی از جانب خداوند متعال است که باید قدر این نعمت را بدانیم گفت: باید کسی که به امر قضا انتخاب می‌شود، قضاوت را با دقت و هوشیاری انجام دهد.

در ادامه این مراسم ناصر عتباتی به عنوان رئیس جدید دادگستری آذربایجان‌غربی معرفی و از زحمات علی اکبر گروسی رئیس قبلی دادگستری آذربایجان‌غربی با اهدای لوحی تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست