اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تشکیل دانشکده علوم پزشکی در کنار دانشکده پرستاری در میاندوآب در صورت تامین زیر ساختهای مورد نیاز، در دستور کار قرار دارد.

دکتر محمدامین ولی‌زاد، در مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با ابراز خرسندی از وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان اظهار کرد: این شهرستان با دو بیمارستان عباسی و حضرت فاطمه زهرا (س) جزو شهرستان های نسبتا  برخوردار است و می توان از ظرفیت درمانی آن در درمان بیماران جنوب استان و شهرهای همجوار استفاده می شود.

او افزود: میاندوآب با  ۵۵۵ نفر پرسنل در قسمت بهداشت و ٧١٢نفر در قسمت درمان و نیز از لحاظ تعداد خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاههای اورژانس ١١۵ از نظر آماری در جایگاه مناسبی قرار دارد .

دکتر ولی زاد اظهار کرد: شهرستان میاندوآب جزو پنج شهری است که از سال ٩٠ تا ٩١ دارای دانشکده پرستاری است و در روزهای آتی ٣ نفر هیات علمی به کادر آموزشی این دانشکده اضافه می شود و در مجموع با  ۴ نفر عضو هیات علمی و دانشکده جدید با ۴٨٠٠متر مربع فضای فیزیکی  احیاء خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تشکیل دانشکده علوم پزشکی در کنار دانشکده پرستاری در این شهرستان در برنامه های ما قرار دارد.

او افزود: در این شهرستان  برای اولین بار ٣ نیروی هیات علمی متخصص در رشته جراحی اعصاب، کودکان و زنان فعالیت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: همچنین احداث بیمارستان جایگزین عباسی با ٣۵٠ تخت از اولویتهای اصلی ماست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست