اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این استان رتبه پنجم کشوری در تعیین تکلیف متقاضیان نهضت ملی مسکن را دارد و مشکلی از بابت تامین اراضی برای ساخت مسکن در آذربایجان غربی وجود ندارد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه شورای تامین مسکن استان گفت: اراضی مورد نیاز برای ساخت ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در این استان تامین شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

  سید محسن حمزه‌لو افزود: این میزان بیش از سهمیه ۱۸۰ هزار واحدی تعیین شده برای استان است. همچنین ۲۴ هزار هکتار از اراضی ملی برای ساخت مسکن در استان شناسایی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: مشکلی از بابت تامین اراضی برای ساخت مسکن در آذربایجان غربی وجود ندارد.

  حمزه‌لو افزود:  ۱۶۷ هزار و ۷۶۹ متقاضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود دارد که تاکنون حدود ۳۲ هزار و ۵۳۶ متقاضیی تایید نهایی شده و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند البته این متقاضیان در ۶ مرحله ثبت‌نام شده‌اند.

او تاکید کرد: در شهرستان‌هایی که اراضی بیش از سهمیه تعیین شده، طرح نهضت ملی مسکن به صورت تک واحدی اجرا می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این استان رتبه پنجم کشوری در تعیین و تکلیف متقاضیان را دارد.

 استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دستگاه‌های اجرایی این استان در استفاده از ظرفیت‌ها و بهره‌مندی از اراضی در اختیار خود در راستای تامین مسکن همکاری لازم را داشته باشند.

در این جلسه محمد صادق معتمدیان بیز بیان کرد: در راستای اجرای هر چه بهتر طرح نهضت ملی مسکن تعاونی‌های مسکن و فعال کردن آنها مدنظر باشد. شرکت‌های خدمات رسان نیز در راستای ارائه خدمات بهتر همکاری لازم را داشته باشند.

  استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در شهرستان‌هایی که اراضی لازم تامین شده است مساکن به صورت ویلایی ساخته و تحویل متقاضایان داده شود.

  معتمدیان بیان کرد: بانک‌های عامل نیز در ارائه تسهیلات بانکی همکاری لازم را داشته باشند تا روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن به سرعت پیش رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست