اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ‌اساتید دانشگاهها نباید از علوم جدید و  بروز غافل شوند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار اساتید، نخبگان و مهندسین افزود: شما اساتید نباید از علوم جدید و بروز غافل باشید لذا این وظیفه شماست که مباحث جدید را در دانشگاه ها تدریس کنید و کار خود را با استفاده از علوم جدید انجام دهید.
وی ضمن اشاره به خصوصیت های برجسته خواجه نصیرالدین طوسی گفت:خواجه نصیرالدین طوسی از شخصیت های برجسته کشور هستند که از مهم‌ترین شاخصه های او اهمیت دادن بسیار به قرآن است و در حالات ایشان آمده که روزانه یک جزء قرآن را تلاوت می کردند.
وی با بیان اینکه معنویت و تقوای خواجه نصیرالدین طوسی در پیشرفت های علمی ایشان تاثیر به سزایی داشته است افزود: بنابه صریح قرآن انسان هر چه از خداوند بترسد و تقوا پیشه کند خداوند علم او را افزایش می دهد.
 ‌امام جمعه ارومیه با بیان اینکه تفاوتی که ما مسلمانان با ادیان دیگر داریم این است که باید علم را با تقوا و خداترسی همراه کنیم گفت: اگر انسان کار را برای خداوند انجام دهد امداد غیبی از جانب خداوند می رسد و می تواند مشکلات را حل کند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ‌تاکید کرد:  بحث معنویت و خداترسی را در امور خود قرار دهید چرا که باعث پیشرفت امور و ذخیره آخرت خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: این مهم است که ما کارها را محکم و استحکام انجام دهیم چرا که هم خداوند رضایت دارد و هم مردم دچار مشقت و سختی نمی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست