اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست اداره فرآورده های طبیعی ،سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: یک باب عطاری متخلف به دلیل فروش قرص های دست ساز غیر مجاز با احتمال وجود ترکیبات روان گردان و مخدر پلمب شد.

فرزاد صیادی فر در این خصوص به وب دا گفت:  با تلاش ها و زحمات همکاران این معاونت و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر این واحد عطاری پلمب شد.

او ادامه داد: از این عطاری،  قرص های دست ساز غیر مجاز با احتمال وجود ترکیبات روان گردان و مخدر از جمله ترامادول و داروهای غیرمجاز جنسی قاچاق کشف و ضبط شد و افراد خاطی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرپرست اداره فرآورده های طبیعی ،سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون بالغ بر۱۳۸ بازرسی  مشترک  با حضور بازرسان این معاونت ، پلیس مبارزه با مواد مخدر، معاونت بهداشتی دانشگاه و نمایندگان صنف عطاران از عطاری ها داشتیم که منجر به ۹ مورد پلمب عطاری متخلف شد.

صیادی فر بیان کرد:  این موضوع بارها و بارها از طریق رسانه به مردم فهیم استان اعلام شده است که  عطاریها واحد صنفی هستند که مجاز به فروش گیاهان دارویی و عرقیات گیاهی و مفردات بدون درج ادعای درمانی هستند و فروش هرگونه فرآورده دارویی و یا پودر کردن گیاهان و ترکیب و کپسوله کردن گیاهان تخلف محسوب می شود

او تاکید کرد: از همشهریان محترم خواستاریم در صورت مشاهده موارد تخلف، موضوع را با این معاونت و یا سازمان صنعت، معدن و تجارت که متولی اصلی فعالیت عطاری ها هستند، گزارش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست