اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش شبانه روزی پزشکان و اعضای کادر درمان استان در درمان بیماران و مقابله با بیماری کرونا ، اظهار داشت: پزشکان و کادر درمان در صف اول مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند وما قدردان تلاش و زحمات آنان هستیم.

محمد صادق معتمدیان عصر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با قدردانی از تلاش شبانه روزی پزشکان و اعضای کادر درمان استان در درمان بیماران و مقابله با بیماری کرونا ، اظهار داشت: پزشکان و کادر درمان در صف اول مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند وما قدردان تلاش و زحمات آنان هستیم.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به آغاز روزهای سرد فصل پاییز و زمستان و افزایش بیماران سرپایی مبتلایان به بیماری کرونا در استان، اظهار داشت:  اجرای دستورالعمل های بهداشتی در جامعه کمتر شده و این مسئله احتمال آغاز پیک ششم بیماری کرونا در کشور و  استان را بیشتر کرده است.

معتمدیان  بر رعایت  دستورالعمل های بهداشتی در ادارات و مشاغل و صنوف تاکید  کرد و گفت : کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جامعه قابل قبول نیست و از سازمان صمت و مدیران دستگاه های اجرایی می خواهیم تا با افزایش بازرسی ها با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی کنند.

وی با اشاره به سرعت یافتن روند واکسیناسیون در استان ، اظهار امیدواری کرد، با واکسیناسیون ۹۰ درصد جامعه ، مردم استان در برابر شیوع بیماری کرونا ایمن شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین اتمام پروژه های درمانی استان را مورد تاکید قرارداد و افزود : از تمامی ظرفیت های ملی برای اتمام پروژه های درمانی استفاده می کنیم تا با بهره برداری از این طرح ها تعداد تخت های بیمارستانی و تخت های ویژه استان افزایش یابد.

وی همچنین با قدردانی از مجریان طرح شهید سلیمانی ، این طرح را یکی از طرح های موفق در مقابله با شیوع بیماری کرونا عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح باید در دستور کار مدیران دستگاه های اجرایی قرار گرفته تا با رهگیری و کنترل و نظارت بر بیماران در منازل، روند شیوع بیماری کرونا در جامعه کاهش یابد.

معتمدیان در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به هم مرز بودن استان با سه کشور خارجی و افزایش شیوع بیماری و همچنین کم بودن ضریب واکسیناسیون در برخی از این کشورها، خواستار توجه جدی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مرزها در کنار روان سازی در تجارت مرزی شد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از صدا و سیما و رسانه های استان خواست تا در اقناع  مردم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی فعالانه تر عمل کنند و شهرداری ارومیه نیز اولویت خود در تبلیغات شهری به مسئله رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده مردم از ماسک به عنوان یکی از راه های موثر در مقابله با بیماری کرونا بیشتر توجه کند.

وی در پایان بازنگری و بروزرسانی در شیوه نامه های بهداشتی و پیگیری مطالبات کادر درمان بصورت ویژه را نیز مورد تاکید قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست