اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از پیشرفت ۷۹ درصدی طرح احداث سالن مسافری و محوطه‌سازی پایانه مرزی تمرچین خبرداد.

 ارسلان شکری طی بازدید میدانی بعمل آمده از روند توسعه و پیشرفت پروژه های تکمیلی پایانه مرزی تمرچین در شهرستان پیرانشهر با اعلام پیشرفت فیزیکی نزدیک به ۷۹ درصدی پروژه احداث سالن مسافری و محوطه سازی پایانه مرزی تمرچین افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال در حال انجام است و اتمام آن نقش بسزایی در ایمنی و آرامش تردد مسافرین از این پایانه که تنها پایانه مرزی استان با کشور عراق میباشد خواهد داشت.

شکری همچنین در این بازدید به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پیرانشهر دستور داد در مسیر مسافری و ترانزیت در محدوده سر درب غربی و همچنین در تمام مسیرهای چهار گانه عملیات لکه گیری و بهسازی انجام گیرد .

بهزاد برقی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز در این بازدید با شرح مختصری از پروژه های تکمیلی پایانه مرزی تمرچین گفت : احداث آبروها و کانال های آب سطحی محدوده زون ۴ و جاده شمالی ، اجرای بتن پلاک و جداول ، جوشکاری اسکلت قسمت توسعه کریدور مسافری و نقاشی المانهایی کریدور مسافری  از مهمترین اقدامات انجام شده و در حال انجام در توسعه پایانه مرزی تمرچین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست