اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف بیش از ۱۰۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان طی یک ماه گذشته خبر داد.
سردار “عزت اله رشیدیان” در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان استان طی یک ماه گذشته با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ، موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را از قاچاقچیان کشف کنند.
وی افزود: مرزبانان در عملیات های منسجم موفق به کشف ۲۵ هزار و ۳۰۳ لیتر مواد سوختی، ۳ میلیون و ۹۴۸ هزار نخ انواع سیگار، یک هزار و ۹۸۵ ثوب البسه، ۸۷ جفت کیف و کفش، ۴۳ هزار و ۸۹۴ قلم دارو، ۲۲ هزار لیر ارز قاچاق، ۳۶۸ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، توقیف ۲۵۷ راس دواب، مهار ۲ هزار و ۷۵ راس دام از قاچاقچیان شدند.
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری ۱۵۸ قاچاقچی و توقیف ۷۷ دستگاه خودرو، تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش ریالی کالای مکشوفه، ۱۰۵ میلیارد و ۱۷ میلیون ریال برآورد شده است.
سردار رشیدیان در خاتمه خاطرنشان کرد : مرزبانان با عزمی راسخ با افراد سودجو و فرصت طلب برخورد خواهند کرد و این افزایش کشفیات نشانگر تلاش و زحمات شبانه روزی ماموران مرزبانی در برخورد با قاچاق کالا بوده و انشاءاله روز به روز شاهد پیشبرد این امر خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست