اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از کشف محموله های مختلف قاچاق در سطح استان آذربایجان غربی طی یک هفته اخیر خبر داد و گفت: در این راستا ۷ نفر در پرونده های مختلف دستگیر شده اند.

سردار مسعود خرم نیا با اشاره به اینکه در هفته اخیر محموله های مختلف قاچاق در سطح استان کشف شده اند، در گفت و گو با کردپرس افزود: امروز در میاندوآب عوامل انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه شهید محمدنژاد از یک دستگاه کامیون ۱٠ چرخ، ۲۱ تن چوب قاچاق کشف کرد.

او ادامه داد: طبق برآورد ارزش ریالی چوب های کشف شده ۲۳۰ میلیون ریال است و راننده  کامیون به همراه محموله تحویل نقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان همچنین از کشف سوخت قاچاق در نقده خبر داد و گفت: ماموران انتظامی نقده ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق مازاد بر مصرف را از یک مرغداری در این شهرستان کشف کردند.

خرم نیا با اعلام اینکه سوخت مکشوفه از نوع گازوئیل بود، افزود: ارزش ریالی سوخت مکشوفه ۷۸۰ میلیون ریال برآورد شده است. همچنین یک نفر دستگیر و پرونده مقدماتی متهم تکمیل و تحویل مقام محترم قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان، در ادامه از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال  در محور “ارومیه- تبریز” از یک دستگاه اتوبوس مسافربری به مقصد “تهران”خبر داد.

سردار خرم نیا اظهار داشت: در بازرسی از خودرو مذکور، ۵ دستگاه طلایاب، ۳هزار و ۳۱۰عدد قرص و.. که به صورت ماهرانه در کانال کولر جاسازی شده بود، کشف در این خصوص اتوبوس توقیف و ۳ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

او بیان کرد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران پلیس آگاهی شهرستان ماکو در کمر بندی “ماکو- بازرگان”  ۲دستگاه تریلی را متوقف و در بازرسی انجام شده ۱۲۹عدد صندلی کودک خودرو و هزار و ۲۰۰عدد کالسکه کودک خارجی قاچاق را کشف کردند که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این راستا ۲ متهم دستگیر شده، تصریح کرد: آنها پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست