اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای  مرز : معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری استان گفت: جلسات شورای اداری با هدف تأثیرگذاری و یادآوری و برنامه ریزی برای اقدامات توسعه‌ای و در سطح استان است که در همین هفته دو جلسه برگزار شد.

جعفر ذوالفقاری یکی از برنامه‌ها را تاکید بر اجرای قانون، توجه به اسناد بالادستی و تعامل با دستگاه‌ها اعلام کرد و خاطرنشان کرد: مدیریت خوبی در این حوزه انجام و سند آمایش سرزمین مورد توجه جدی قرار گرفته و در مسیر اصلاح نظام اداری گام برداشته شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: تمرکز تصمیمات سرفصل‌ها استخراج و نامه نگاری‌های برای واگذاری به استان در دستور کار قرار گرفت.

ذوالفقاری تصریح کرد: کلید توسعه استان توجه به پژوهش محوری، مسئله محوری و گره گشایی برای حل مشکلات استان است و در تعامل با دانشگاه‌ها و ادارات مورد توجه قرار گرفته و حرکت دولت مطابق با همین مؤلفه بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: برای تقویت سیاست‌های دولت فعال سازی کانون مدیران حرفه‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

ذوالفقاری تصریح کرد: توجه جدی به فرمانداری‌های تازه تأسیس هم تاکنون بخوبی عملیاتی و وزارت کشور از طریق بودجه حمایت‌های خوبی انجام داده ولی نیازمند همت و تلاش‌های سایر دستگاه‌های اجرایی برای استقرار تشکیلات اداری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: در مسیر ایجاد بستر دولت الکترونیک باید ساختارها اصلاح شده و خوشبختانه همه ایثارگران تعیین تکلیف شدند.

وی تاکید کرد: فعال سازی کمیته ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد برای ایجاد تحول در ادارات جزو برنامه‌های اصلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست