اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مراودات بین المللی آذربایجان غربی با استان های همجوار جزو اولویت ها است.

رضا ابراهیمی صبح سه شنبه در جلسه شورای اداری استان با انتقاد از عدم توجه به مزیت‌های مرزی اظهار کرد: توجه به پتانسیل‌های مرزی استان برنامه بعدی معاونت سیاسی است

وی ادامه داد: در راستای توجه به مناطق کم برخوردار شنبه‌های محرومیت زدایی در دستور کار قرار گرفت و انتظار می‌رود مدیران نیز با حساسیت مورد توجه قرار دهند.

ابراهیمی توجه به مسائل فرهنگی را دیگر برنامه این معاونت اعلام کرد و گفت: در جهت توجه بحث عفاف و حجاب تیم‌های بازرسی در ادارات مستقر می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: در راستای جوانی جمعیت با فرمانداری‌ها مکاتبه شده است و درخواست تشکیل ستاد در شهرستان‌ها داریم و دستگاه‌ها مکلف به همکاری شوند.

ابراهیمی با انتقاد از کمبود مکان نگهداری معتادین متجاهر گفت: با تدابیر اتخاذی در راستای افزایش مکان نگهداری برنامه ریزی های جدی با نهادهای مربوطه انجام گرفته است.

وی خطاب به مدیران کل توصیه کرد: بدون اطلاع فرمانداران به شهرستان‌ها سفر نکنید و مدیران شهرستانی هم بدون هماهنگی فرمانداران محل کار خود را ترک نکنند و در بحث عزل و نصب مدیران اجرایی تعیین تکلیف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست