اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان ستادی ساختمان های شماره یک و دو سازمان و ادارات تابعه ضمن تبریک سال جدید و آرزوی توفیق برای کارکنان و بهره بردران بخش کشاورزی ، تاکید کرد : امسال باید به سال رونق تولیدات کشاورزی استان تبدیل شود و در سال جدید با برنامه ریزی های انجام شده روند رونق تولید محصولات کشاورزی در استان بیشتر از سال گذشته ادامه خواهد یافت.

رسول جلیلی اذعان کرد : تاکید مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی بر توفیقات بخش کشاورزی در سال گذشته گواه بر سعی و تلاش دست اندرکاران و بهره برداران این بخش برای رسیدن به خود کفایی و تامین امنیت غذایی است.

وی ادامه داد : در سال زراعی گذشته نزدیک به هزار میلیارد تومان به بخش کشاورزی استان خسارت وارد شد که خوشبختانه در سال زراعی جاری تاکنون در حدود ۶ میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت وارد شده است که در مقایسه با سال گذشته، کاهش قابل توجهی یافته است.

او خاطرنشان ساخت : به منظور کمک رسانی به هموطنان سیل زده عزیزمان در استان‌ ایلام، سازمان جهاد کشاورزی استان ، در حدود ۱۰ تن گوشت گوساله منجمد به مناطق خسارت دیده ناشی از سیل در این استان ارسال کرد.

جلیلی افزود : با توزیع نهاده های دامی اعم از کنجاله سویا و ذرت در بین مرغداران و دامداران در ایام تعطیلات نوروزی توسط شرکت پشتبانی امور دام ، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد کاهش و تثبیت قیمت گوشت مرغ در سطح استان باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت : در سال جاری مشارکت در احیای دریاچه ارومیه همزمان با تداوم و رونق تولید و ارتقای معیشت کشاورزان در دستور کار سازمان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست