اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : آئین آزادی ١۶۶ زندانی نیازمند و محکومین مالی در زندان مرکزی ارومیه با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ، مدیرکل زندان ها، دادستان عمومی و انقلاب ارومیه، رئیس و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه و جمعی از خیرین و مدیران حوزه دستگاه قضایی و زندان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در  این گفت: از زحمات و همراهی همه خیرین و عموم مردم برای کمک زندانیان نیازمند تشکر می کنم.

ناصر عتباتی افزود : به رغم همه مشکلات اقتصادی کمک مردمی به ستاد دیه نسبت به سال گذشته ده برابر شد.

وی ادامه داد: محکومان مالی و جرایم غیر عمد مجرم نیستند و اکثر آنها متاثر از شرایط اقتصادی و یا بر اثر یک حادثه که برای هر کسی ممکن است پیش بیاید گرفتار زندان شده اند ولی با کمک شما خیرین که قلبی بخشنده و دستی یاری گر دارید مشکلشان مرتفع و از بند رها می شوند.

رئیس کل دادگستری استان افزود: شما به یک نفر یا یک خانواده کمک نمی کنید بلکه به یک جامعه کمک می کنید و هر دلی را که شاد می کنید یقیناً نه تنها اجر معنوی دارد بلکه اثرات و برکات مثبت آن را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد.

وی با اشاره به زندانی شدن سهوی برخی از افراد و اشخاص مختلف ادامه داد : اثرات کار خیر و خداپسندانه همیشه باقی می ماند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ضمن تقدیر از همراهی های بنیاد مستضعفان و شخص مهندس فتاح قره باغ ریاست مجموعه گفت : با دستور مساعد ایشان تمامی محکومین زیر ٢٠٠ میلیون تومان از زندان آزاد می شوند.

مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی  هم گفت : در ابتدای سال جاری با کمک خیرین اقدامات مثبتی برای آزادسازی زندانیان برداشته شده و ماه مبارک رمضان امسال ١١ میلیارد تومان کمک مردمی انجام گرفت.

مجتبی محمدی افزود : خوشبختانه در سفر رئیس جمهور به استان یک میلیارد و ٨٠٠ میلیون به ستاد دیه کمک شد و در سفر رئیس بنیاد مستضعفان هم مقرر شد تمامی زندانیان زیر ٢٠٠ میلیون آزاد شدند که بصورت نمادین تعداد زیادی آزاد گردیدند و وعده آقای فتاح محقق شد که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد

در این آئین همچنین از جمعی از خیرین و اعضای هیات مدیره ستاد مردمی دیه استان نیز تجلیل بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست