اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : در حالی که اواسط مهر ماه معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از آمادگی کامل شهرداری در فصل بارش‌ها خبر داده بود اما در نخستین بارش پاییزی معابر شهری ارومیه، همچون سال های گذشته دچار آبگرفتگی شد و مشکلاتی چند برای تردد ایجاد کرد.

 بارش باران از شنبه شب در نقاط مختلف آذربایجان غربی از جمله ارومیه آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اما این نخستین باران پاییزی، موجب آبگرفتگی معابر عمومی، ایجاد مشکل برای افراد پیاده و کندی تردد خودروها در این شهر شده است.

در حالیکه معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفته بود: ۹۰۰ پاکبان و ۵۷ خودرو جهت خدمات‌ رسانی شبانه‌ روزی به شهروندان در در فصل بارش‌ها در آماده‌ باش کامل است!

علیرغم هشدارهای هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی و احتمال آبگرفتگی معابر باز هم شهرداری ارومیه در آمادگی کامل غافلگیر شد.

شدت این بارندگی و آبگرفتگی به حدی بوده که در برخی از میدان ها و زیرگذرها عابران به علت همراه نداشتن تجهیزات مناسب در عبور از این مکان ها دچار مشکل شدند و ماموران شهرداری ارومیه در بخش های مختلف از بامداد امروز برای رفع آبگرفتگی معابر تلاش خود را آغاز کرده اند.

حتی پیشتر معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه  نسبت به تعمیر ماشین آلات توسط تکنسین‌های سازمان، لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های سطح شهر با مشارکت شهرداری مناطق ۵ گانه، راه‌اندازی تعمیرگاه سیار، لایروبی جوب‌ها و زیرپل‌های فلزی و تهیه بشکه و کیسه‌های نمک جهت تعبیه در مسیرهای زیرگذر و معابر خبر داده و گفته بود: امید است با تمهیدات اتخاذ شده  و مشارکت شهروندان فصل بارش ها را با کمترین مشکل در تردد را پشت سر گذاشته تا شهروندان از بارش نعمت الهی لذت ببرند.

اما اکنون نخستین بارش پاییزی همزمان خوشحالی و سردرگمی مردم را در ارومیه به همراه آورده است و شاید وقت آن رسیده شهرداری درروش های آمادگی مقابله با بارش های فصل سرما تجدید نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست