اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

رییس نمایندگی وزارت خارجه در ارومیه گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، مرزهای آذربایجان غربی تا پانزدهم فروردین ۹۹ بر روی ترددهای مسافرتی بسته شد.

 محمد ابراهیمی با بیان این خبر گفت: براساس مصوبه ستاد استانی مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا ویروس، مرزهای این استان با کشور ترکیه تا پانزدهم فروردین ۹۹ بسته است و ترددهای مسافرتی در این مبادی انجام نخواهد شد، همچنین مرزهای تردد مسافرتی این استان با عراق و جمهوری آذربایجان تا اطلاع ثانوی بسته است.

او افزود: با توجه به اینکه در برخی شبکه های تلویزیونی ماهواره ای و گروه ها و شبکه های مجازی، تبلیغاتی مبنی بر برگزاری انواع کنسرت ها و فیستوالها در کشورهای همجوار صورت می گیرد لذا هموطنان و همشهریان لازم است که از موضوع بسته بودن مبادی مرزی اطلاع داشته و به این آگهی ها  که بعضا دنبال کلاهبرداری و سوء استفاده هستند توجه نداشته باشند.

به گزارش کردپرس ؛ رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در ارومیه ادامه داد:  موضع بسته بودن مرزهای استان قبلا به صورت رسمی به همه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان ابلاغ شده و این دفاتر هیچگونه فعالیتی در زمینه تبلیغات سفرهای برون مرزی، جذب و پذیرش مسافر ندارند و در صورت مشاهده، با متخلفین برابر با قانون برخورد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست