اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای خرید و نصب مدرن ترین کف پوش در سالن غدیر ارومیه که یکی از الزام های اساسی برای برگزاری دیدارهای هفته سوم لیگ ملت های والیبال /۲۰۱۹/ بود، هزینه شد.

عبدالله چمن گلی افزود: آماده سازی سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برای میزبانی شایسته در دیدارهای هفته سوم لیگ ملت های ۲۰۱۹ والیبال ادامه دارد.
وی ادامه داد: تمامی تجهیزات و عملیات لازم از قبیل تهیه و خرید کفپوش مخصوص، نصب ۲ هزار و ۴۶۰ عدد لامپ روشنایی، یکهزار و ۷۰۰ عدد صندلی، زیباسازی و رنگ آمیزی سالن در حال انجام بوده و در مراحل پایانی است.
وی بیان کرد: اتصال اینترنت پرسرعت نیز از دیگر کارهای اساس است که با همکاری مدیران شرکت مخابرات آذربایجان غربی حل و فصل شد و همچنین آسفالت و زیباسازی محوطه سالن اجرا شد و بر اساس زمانبندی آماده سازی سالن تا موعد مقرر به پایان می رسد.
وی اضافه کرد: برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ارج نهادن به خواسته مردم در سه نقطه از شهر ارومیه برای پخش مستقیم دیدارهای هفته سوم لیگ ملت های ۲۰۱۹ والیبال فضای خاص طراحی شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اعلام کرد: این مکان ها شامل پارک تخم مرغی، پارک اللرباغی و خیابان حجت الاسلام حسنی بوده و ویدئو پروژکتورهایی برای پخش مستقیم و تماشای آن در این فضاهای آزاد و اماکن عمومی طراحی شده است.
چمن گلی ادامه داد: برای پخش دیدارهای هفته سوم لیگ ملت های ۲۰۱۹ والیبال هماهنگی هایی با فرمانداران و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان برای نصب ویدیو پروژکتور در دستور کار قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: ۱۷ کمیته در بخش های مختلف با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برای هر چه بهتر برگزار شدن این رقابت ها در استان تشکیل شده است تا شاهد میزبانی با کیفیت باشیم.
وی با اشاره به پوشش خبری این رقابت ها گفت: ۳۲ خبرنگار از خبرگزاری ها و رسانه های مختلف استان برای پوشش خبری این رقابت آماده شده اند که چهار نفر از این تعداد را عکاسان حرفه ای خبری تشکیل می دهند.
به گزارش ایرنا ؛ هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از ۲۴ تا ۲۶ خرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه و با حضور تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.
امسال والیبال ارومیه سهم مهمی در ترکیب تیم ملی بزرگسالان دارد به طوری که هفت بازیکن ارومیه ای به نام های «سعید معروف، امیر فلاحت خواه، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، میثم صالحی، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت پور» در پست های مختلف در لیست ۲۸ نفری «ایگور گولاگویچ» قرار گرفتند.
سال گذشته نیز سعید معروف، میلاد عبادی پور، امیرحسین توخته، محمدرضا حضرت پور و مرتضی شریفی پنج بازیکن ارومیه ای حاضر در لیگ ملت های ۲۰۱۸ والیبال بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست