اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون ۹۲۹ نفر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از طریق سامانه تعیین شده، پیش ثبت نام کرده‌اند که ٨٩ درصد آنان مرد هستند.

رضا ابراهیمی اظهار کرد: در پایان ششمین روز از مرحله پیش ثبت نام در استان، ۹۲۹ نفر موفق به ثبت نام شده‌اند که ۸۹ درصد از آنان مرد و ۱۱ درصد را نیز زن هستند.

او با بیان اینکه از ارومیه ۳۴۶ نفر تاکنون پیش ثبت نام کرده‌اند، افزود: ۵۶ نفر از بوکان، ۹۵ نفر از خوی و چایپاره، ۶۰ نفر از سلماس، ۷۵ نفر از شاهیندژ و بوکان، ۷۷ نفر از حوزه ماکو و چالدران، ۵۲ نفر از مهاباد، ۶۷ نفر از میاندوآب، ۶۷ نفر از نقده و اشنویه و ۳۴ نفر نیز از حوزه پیرانشهر و سردشت در مجموع ثبت نامی‌ها هستند.

ابراهیمی اضافه کرد: در روز ششم نیز ۲۰۸ نفر ثبت نام کرده‌اند که بیشترین آن در حوزه ارومیه با تعداد ۸۷ نفر است.

وی با اشاره به استقبال جوانان از این حوزه انتخاباتی ادامه داد: تاکنون ۴۱ درصد پیش ثبت نامی‌ها از ترکیب سنی ۲۰ تا ۴۰ سال هستند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به ترکیب تحصیلی این افراد نیز گفت: ۱۴ درصد ثبت نامی‌ها دارای سطح تحصیلی دکتری، ۷۱ درصد دارای کارشناسی ارشد، ۱۲ درصد دارای مدرک کارشناسی، ۲ درصد حوزوی، یک درصد فوق دیپلم و تعداد اندکی نیز با مدرک دیپلم ثبت نام کرده‌اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست