اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به تاکیدات استاندار بر تسریع در تکمیل قطعه های یک و دو واقع در حوزه استان آذربایجان غربی گفت : نقش میان‌گذر دریاچه ارومیه در مبادلات تجاری و اقتصادی منطقه و ترانزیت کالا به کشورهای همسایه بسیار برجسته و دارای اهمیت بالای است و بر همین اساس تکمیل عملیات باقی مانده از پروژه  و ایمن سازی و نگهداری و مراقبت از قطعات سازه ای پل  بسیار ضروری است.

پیمان آرامون افزود: تکمیل تقاطع های غیرهمسطح در قطعه اول این پروژه، تکمیل روشنایی های مسیر و عرشه پل و ایمن سازی مسیر در دستور کار پیمانکار پروژه قرار دارد و پیش بینی می شود تا پایان نیمه نخست امسال به اتمام می رسد.

وی  با اشاره به انتخاب شرکت پیمانکار برای انجام عملیات نگهداری از پل اظهار داشت:با توجه به ویژه گی های فنی و اجرایی عرشه و قطعات مکانیکی آن، نیازمند اقدامات مراقبتی است که برای آن دستورالعمل های خاصی تدوین شده است.

ملامحمدی زاده فرماندار شهرستان ارومیه نیز در این جلسه با گفت :این پروژه در عرصه مبادلات تجاری و حمل و نقلی استان و بویژه شهرستان ارومیه به استان‌های مرکزی نقش مهمی دارد.

وی همچنین افزود : با توجه به حجم بالای تردد وسایل نقلیه از این مسیربه منظور تسهیل عبور و مرور خودروها در دو سوی پل نیز برابر نقشه های مصوب در ابتدا و انتهای پل عملیات احداث دوربرگردان آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست