اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته شهرستان های استان از نظر شاخص های توسعه به هم نزدیک تر و توسعه استان متوازن تر می شود.

رضا حسینی روز چهارشنبه در چهارمین جشنواره گیلاس اشنویه اظهار داشت: در سال ۱۳۹۷ فضای کسب و کار در آذربایجان غربی رونق بسیار خوبی پیدا کرد و استان از این لحاظ به رتبه دوم کشور ارتقا یافت که برنامه امسال مسوولان استان حفظ و ارتقای این جایگاه است.

وی اضافه کرد: در بحث توسعه استان از سرمایه گذاری در بخش‌های گردشگری، صنایع تبدیلی، دامداری‌های صنعتی استقبال می‌شود و بهره برداران در این حوزه‌ها می‌توانند از تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

او افزود: اعطای تسهیلات روستایی، وام گردشگری و صنایع تبدیلی و تسهیلات شورای عالی توسعه غرب و شرق از جمله مشوق ها و راهکارها برای جلب سرمایه گذاران در استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: مهر امسال همایش فرصت های سرمایه گذاری با حضور سرمایه گذارانی از کشورهای اروپایی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این همایش فرصت بسیار خوبی برای شناسایی پتانسیل ها و ظرفیت های آذربایجان غربی در بخش های مختلف است و می تواند نقش مهمی در توسعه استان ایفا کند.

وی در خصوص ظرفیت های شهرستان اشنویه به ویژه در بخش کشاورزی گفت: این شهرستان از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است و به زودی ۲۵ دستگاه میوه خشک کنی در اشنویه راه اندازی می شود.

به گزارش ایرنا ؛ این جشنواره به مدت سه روز با حضور علاقه مندانی از سراسر کشور در شهرستان مرزی اشنویه آغاز به کار کرد؛ در حاشیه این جشنواره ۴۰ غرفه از صنایع دستی، محصول گیلاس منطقه، محصولات باغی، زراعی، گل، شرکت های گردشگری و سیاه چادرهای عشایر نیز دایر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست