اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نقتی منطقه ارومیه از تحقق توزیع ۱۰۰ درصدی روستاهای مرزی و صعب العبورمرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی خبرداد.

به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد در خصوص آخرین جزییات توزیع نفت در روستاهای مرزی استان افزود: آذربایجان غربی به عنوان بزرگترین مصرف کننده نفت سفید کشور بیش از ۱۶۰ هزار خانوار شهری و روستایی مشترک نفت سفید دارد ودر حدود ۳۵۰ میلیون لیتر سهمیه سالانه نفت سفید این استان است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر بالغ بر ۵۵ درصد سهمیه نفت سفید کلیه مشترکین شهری و روستایی توزیع شده است ادامه داد: استان به جهت وسعت عملیاتی توزیع سوخت از سال ۷۹ به دو منطقه مجزا به نام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با حوزه جغرافیایی مرکز و شهرهای شمال استان و همچنین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با حوزه جغرافیایی شهرهای جنوب استان تقسیم شده است.

مجرد خاطرنشان کرد: طرح پایلوت توزیع الکترونیکی نفت سفید از طریق کارتهای بانکی از ابتدای سال ۹۷ در منطقه ارومیه عملیاتی شده و سهمیه نفت سفید سرپرست خانوارها در کارتهای بانکی عضو شتاب در چهار مرحله تعریف و توزیع می شود.

وی ادامه داد: توزیع این فرآورده در سالیان گذشته با کالابرگ با مشکلات زیادی از جمله هزینه بالای چاپ و توزیع و امحای کالابرگ، عدم دسترسی به آمار دقیق و میزان سوخت مصرفی حوزه عملیاتی تحت پوشش همراه بود و از این رو شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با انجام مطالعات اولیه و در سه فاز شامل، شناسایی خانوارها با همکاری اداره پست، ثبت اطلاعات در سامانه تجارت آسان و هماهنگی با شبکه بانکی استان از طریق کارت بانکی را عملیاتی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست