اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، گفت: آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های نمونه در حوزه وحدت و انسجام اسلامی دانست و اتحاد مثال زدنی وجود دارد و این مهم عاملی برای پیشرفت به شمار می‌رود.

ماموستا عبدالسلام کریمی شنبه شب در جشن هفته وحدت در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه با حضور هزاران نفر از مردم این خطه افزود: طبق فرمایش قرآن کریم باید همه مسلمانان، اتحاد و انسجام را در دستور کار خود قرار دهند.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با اشاره به دوراندیشی امام راحل‌ در نامگذاری هفته وحدت گفت: اتحاد و انسجام جامعه اسلامی عامل پیروزی ما مقابل دشمنان است.

او ادامه داد: وحدت بین اهل تشیع و تسنن عامل اقتدار اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید همه در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی اظهار کرد: در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به موضوع عدالت اجتماعی صورت گرفته و شاخصه‌های آن در دستور کار قرار دارد.

ماموستا کریمی، آذربایجان‌غربی را یکی از استان‌های نمونه در حوزه وحدت و انسجام اسلامی دانست و افزود: در این راستا اتحاد مثال زدنی وجود دارد و این مهم عاملی برای پیشرفت به شمار می‌رود.

همچنین نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم اهتمام همگان بر وحدت و انسجام، تصریح کرد: این اتحاد و همبستگی باید در همه احوال و ایام در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی افزود: هفته وحدت یک نماد است و باید اتحاد و انسجام در طول سال به نمایش گذاشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست