اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : تصادفات جاده ایی در آذربایجان غربی به شدت افزایش یافته و با شروع هفته جدید طی دو تصادف در کمتر از ٢۴ ساعت ١٠ مصدوم و یک فوتی بر جای ماند، این در حالی است که آمار تصادفات هفته گذشته نیز بسیار بالا بود.

سرپرست هلال احمر آذربایجان غربی گفت: جمعه ۷ مهرماه ماه، در محور ارومیه به سلماس، سواری زانتیا و کامیون لیلاند باهم تصادف کردند.

حمید محبوبی افزود: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات گردنه قوشچی هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند؛ این حادثه یک فوتی و ۳ مصدوم داشت که مصدومین این حادثه بعد از ارزیابی و انجام اقدامات اولیه به مرکز درمانی منتقل و فوتی حادثه نیز تحویل مراجع ذی صلاح شد. او ادامه داد:

حادثه رانندگی در محور پیرانشهر – نقده ۷ مصدوم برجای گذاشت

 سرپرست هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: ساعت ۶:۰۳ صبح روز شنبه ۸ مهرماه نیز در محور پیرانشهر – نقده (سه راهی جلدیان) پژو ۴۰۵ و وانت زامیاد باهم تصادف کردند.

او بیان کرد: امدادگران پایگاه امداد و نجات جلدیان هلال احمر شهرستان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند که این حادثه ۷ نفر مصدوم داشت که مصدومین این حادثه بعد از رهاسازی، ارزیابی و انجام اقدامات اولیه به مرکز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است؛ تنها در ۶ مهر ماه در پی وقوع ٣ تصادف رانندگی در جاده های مختلف استان ١١ نفر مصدوم  شده و یک نفر هم جان باخت.

بنا بر اعلام فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی نیز؛  طی ۶ ماهه نخست سال جاری، ۲۵ هزار و ۱۱۴ تصادف در استان رخ داده که منجر به فوت ۳۷۳ نفر و جراحت بیش از ۸۶۰۰ نفر شده است.

حادثه خونین جاده بوکان به سقز

رییس سازمان آتش‌نشانی بوکان گفت: بامداد دیروز طی برخورد شدید ٢ دستگاه خودرو در محور بوکان به سقز و اعلام حبس شدن سرنشینان در خودروها، ٣ نفر مصدوم شدند.

رسول معروفی افزود: دقایقی ابتدای بامداد امروز شنبه پس از تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اعلام وقوع تصادف و حبس شدن سرنشینان بلافاصله دو تیم از آتش نشانان ایستگاه های ۳ و ۱ این سازمان به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: آتش نشانان پس از رسیدن بلافاصله عملیات آزاد سازی و نجات مصدومان را با بهره گیری از تجهیزات هیدرولیکی آغاز کرده و از آتش گرفتن ناگهانی محل حادثه و خودروها جلوگیری کردند.

رییس سازمان آتش نشانی بوکان گفت: این حادثه که مربوط به برخورد یک دستگاه خودروی پیکان با پژو تاکسی بود در کیلومتر ۵ محور بوکان سقز روی داده و متاسفانه ۳ نفر مصدوم از خود برجای گذاشت که مصدومان توسط کارشناسان فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست