اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی رتبه ۱۲ را در خصوص تعداد کلاس های ناامن کشوری دارد و اکنون ۷۷۰ کلاس درس استان نیازمند تخریب و بازسازی هستند.

طیب قاسمی با اشاره به اینکه ۱۷.۱ درصد از کلاس های  درس استان  نیازمند مقاوم سازی هستن، گفت: این میزان ٣ هزار و ١٩٨ کلاس درس را شامل می شود.

او تصریح کرد: از ابتدای سال جاری در ارومیه ۶۱ کلاس درس افتتاح و به بهره برداری رسیده که ۱۸ کلاس درس بصورت تخریب و بازسازی و ۴۳ کلاس درس بصورت احداث فضای جدید است.

قاسمی بیان کرد: بیشترین میزان نوسازی مدارس در طی سنوات گذشته مربوط به ارومیه با ۱۴۱ پروژه و در قالب ۹۴۵ کلاس درس انجام شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با اشاره به پروژه های در دست اجرا ادامه داد: تعداد ۴۴۳ کلاس درس از محل اعتبارات تخریب و بازسازی با متوسط پیشرفت فیزیکی ۴۵درصد در دست اجرا است که امسال از مجموع اعتبار تخصیصی ۱۳۰میلیارد ریال که تا امروز بیش از ۶۰درصد آن  هزینه شده است

او با اشاره به اینکه اعتبارات تخصیص یافته طرح بازسازی سال جاری که برابر با ۴۰میلیارد ریال بوده طی چند ماه اول سال مالی به طور کامل هزینه شده است ، گفت: در فصل آموزش استان نیز  ۵۰ درصدی اعتبارات محرومیت زدایی تخصیص یافت که موجب سرعت گرفتن فعالیت های عمرانی پروژهای آموزشی در سطح استان می شود.

قاسمی تصریح کرد: آذربایجان غربی رتبه ۱۲ را در خصوص تعداد کلاس های ناامن کشوری دارد که با تلاش اداره کل، خیرین و بنیاد برکت و علوی در صدد بهبود جایگاه استان هستیم.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی در پایان به ایسنا گفت: مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی در حوزه مناطق فاقد فضای آموزشی و مدارس تخریبی قابل قبول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست