اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا پذیرش مسافران نوروزی در اماکن اقامتی و گردشگری و مدارس استان ممنوع شد.

محمد مهدی شهریاری در پنجمین جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس تصریح کرد: برای رفع دغدغه های عمومی و تامین نیازهای مردم در خصوص اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده تمهیداتی چون مجوز واردات و نیز تغییر چرخه تولید برای تهیه اقلام لازم اندیشیده شده است.

او افزود: با اهتمام و وحدتی که در ارکان مختلف استان وجود دارد به طور قطع بر کرونا ویروس فائق می آییم.

شهریاری در زمینه تامین دستکش و محلول ضدعفونی کننده  گفت: همه تلاش خود را بکار گرفته و تدابیر لازم اندیشیده شده و به زودی مشکلات موجود برطرف می شود. چند واحد تولیدی نیز به زودی وارد چرخه تولید و بسته بندی اقلام ضدعفونی کننده می شوند.

او ضمن تقدیر از همراهی مردم و کادر پزشکی در راه مبارزه با کرونا ویروس گفت: بابت کمبودهای موجود که عمدتا ناشی از نیاز بیش از حد بازار است از مردم عذرخواهی می کنیم و این اطمینان خاطر را می دهیم که همه مسئولان در استان برای رفع دغدغه های بحق مردم بسیج شده اند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: برای تامین سایر اقلام بهداشتی مورد نیاز مجوز واردات نیز صادر شده و به زودی بازار به مرحله اشباع می رسد.

شهریاری بر ضرورت نظارت بر روند تولید و توزیع تاکید کرد و گفت: با وجود اینکه برای رفع نیاز مردم سرعت و زمان بسیار مهم است اما متولیان امر مراقب سوء استفاده برخی افراد در تولید اقلام تقلبی باشند و با متخلفین برخورد شود.

او در پایان اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا پذیرش مسافران نوروزی در اماکن اقامتی و گردشگری و مدارس استان ممنوع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست