اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از انتخاب آذربایجان غربی به عنوان استان پایلوت در برقراری ارتباط الکترونیک و مراجع قضایی خبر داد.

ناصر عتباتی ظهر شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس جشنواره فناوری اطلاعات و پروژه‌های عمرانی قوه قضائیه ریاست قوه قضائیه با رؤسای کل و معاونین فناوری اطلاعات دادگستری کشور افزود: فناوری اطلاعات امروز لازم و ملزوم همه نهادها و ارگان‌ها، خصوصاً دستگاه قضائی است و حتی مردم هم ناگزیر از استفاده از فناوری‌های نوین هستند.

وی ادا گفت: همکاران ما در معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان باید متفاوت از سایر کارکنان تلاش کنند و کار آنها باید نمود بیشتری نسبت به دیگران داشته باشد و مستمراً باید وضعیت خدمات بر بستر الکترونیک ماهانه گزارش شود و مدیران استانی برای آن اتخاذ تصمیم نمایند تا امتیازات لازم در سامانه cms و دادرسی الکترونیک را تحصیل نمائیم.

رئیس کل دادگستری استان از اینکه دادگستری استان به عنوان پایلوت در امر برقراری ارتباط الکترونیک دادگستری و مراجع انتظامی انتخاب شده است را قابل توجه دانست و گفت: باید از این ظرفیت نهایت استفاده در نمایش توانمندی‌های استان استفاده نمائیم.

شایان ذکر است در این مراسم تعدادی از پروژه‌های عمرانی قوه قضائیه توسط رئیس قوه قضائیه افتتاح و آماده بهره برداری شد و منتخبین اولین جشنواره فناوری اطلاعات قوه قضائیه نیز معرفی شدند.

در ادامه این جلسه لطیف زارع سرپرست معاونت آمار و فناوری و اطلاعات دادگستری آذربایجان غربی هم در نشست صمیمی با کارکنان زیر مجموعه خود به اهمیت فناوری اطلاعات و الکترونیکی شدن کامل دستگاه قضائی استان اشاره و تاکید نمود که باید تمام تلاش خود را به کار ببریم تا در این زمینه به رشد و پیشرفت قابل قبول برسیم.

زارع ابراز امیدواری کرد با وجود ظرفیت بالایی که در همکاران معاونت آمار و فناوری اطلاعات و برنامه ریزی استان هست انتظار می‌رود که نتایج مطلوبی در روزها و ماه‌های آتی در دادگستری استان رقم بخورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست