اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  سرپرست اداره کل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی گفت: اصلی ترین رسالت ما، تکمیل ۷۶ پروژه نیمه تمام استان است که با تکمیل آنها سرانه ورزشی ما رشد خوبی خواهد داشت.

سجاد بیرامی اظهار کرد: هر کار خوب نتیجه یک اقدام جمعی و برنامه ریزی شده است. هیأت کونگ فو و هنرهای رزمی آذربایجان‌غربی یکی از هیأت هایی است که حفظ کرامت انسانی، احترام به ارزش‌ها و اخلاق مداری در آن بخوبی دیده می شود.

او افزود: بدنبال توسعه زیرساخت های ورزشی و خانه های تخصصی از جمله کونگ فو هستیم و البته اصلی ترین رسالت ما، تکمیل ۷۶ پروژه نیمه تمام استان است که با تکمیل آنها سرانه ورزشی ما رشد خوبی خواهد داشت.

بیرامی گفت: با تسویه ۴۸ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران، پروژه های غیرفعال، فعال شده و ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبارات ویژه سفر ریاست جمهور و هیأت دولت به استان به لحاظ سخت افزاری و در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی حرکت بزرگی را در مسیر شکوفایی حوزه‌های ورزش و جوانان شکل خواهد داد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان توجه به دانش روز در ورزش و بهره گیری از بهترین الگوهای استعدادیابی ورزشی را یکی از اولویت های هیأت های ورزشی استان دانست و افزود: جایگاه دهی به مربیان و پیشکسوتان، فعال کردن کمیته ها، اهمیت به مناطق کم برخوردار و توسعه ورزش بانوان و مباحث فرهنگی و ارزشی برایمان مهم است و امیدواریم با همدلی و هم افزایی کارهای ارزشمندی توسط هیأت کونگ فو و هنرهای رزمی استان انجام پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست