اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی گفت: خوی بعنوان دومین شهر پر جمعیت استان متحول می شود.

 محمدصادق معتمدیان در اجتماع مردم دیزج دیز خوی گفت: با همدلی که بین نماینده خوی و مجموعه استانداری و مسئولین اجرایی استان است در صدد هستیم مشکلات شهرستان را حداقل برسانیم و قطعا توسعه خوی با وحدت و همدلی مسئولین و مردم اتفاق خواهد افتاد.

معتمدیان ادامه داد: مجوز پروژه فاضلاب شهر دیزج دیز با همکاری نماینده در دست اقدام داریم.

وی پیگیری بیمه قالیبافان را جزو اولویت های دولت اعلام کرد و گفت: بحث تضمینی خرید تولیدات قالیبافان را در دست اقدام داریم و تسهیلات کم بهره از صندوق کارآفرینی امید در اختیار قالیبافان قرار گیرد.

استاندار تصریح کرد: به هیچ وجه مدرسه کانکسی در یک سال آینده در سطح استان نخواهیم داشت و مدیر کل نوسازی استان مصمم است این مشکل حل و فصل شود.

وی ایجاد در آمدهای پایدار را در شهر دیزج دیز خواستار شد و گفت: شهرداری دیزج دیز را باید توانمند کنیم و مجموعه کارخانه شن و ماسه این شهر نیز حل شود.

معتمدیان از احداث زمین چمن مصنوعی در دیزج دیز خبرداد و گفت: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به شهرداری دیزج دیز اختصاص دادیم.

محمدصادق معتمدیان در این سفر ضمن دیدار با مردم بخش ها، شهرها و روستاهای شهرستان خوی، در راستای بررسی میدانی مشکلات از واحدهای تولیدی و زیرساخت های شهرک های صنعتی این شهرستان نیز بازدید خواهد کرد.

نشست با منتخبین اقشار مختلف مردم، فعالان اقتصادی، تجار و بازرگانان، خانواده شهدا و بازدید از آخرین وضعیت پایانه مرزی رازی از دیگر برنامه های سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان خوی خواهد بود؛ برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی توسعه استان با محوریت شهرستان خوی به ریاست استاندار آذربایجان غربی، پایان بخش این سفر دو روزه خواهد بود.

معاونین استاندار آذربایجان‌غربی و مدیران استانی و ستادی استانداری نیز در این سفر برنامه هایی چون بازدید از زیرساخت های حمل و نقلی، بازدید و بررسی وضعیت پروژه ها و واحدهای مشکل دار، نشست با دهیاران، برگزاری میز ارتباطات مردمی در محل مصلای امام خمینی (ره) خوی، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را در دستور کار سفر خود به این شهرستان قرار خواهند داد.

همچنین سامانه ارتباطات مردمی ۱۱۱ نیز در این ۲ روز پذیرای مسابل و مشکلات مردم این شهرستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست