اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه با همکاری موسسه نمایشگاه های تهران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرمانداری، استانداری آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه و همچنین انتظامی استان  در حال برگزاری است.

نقد کتاب، معرفی شخصیت ها، برپایی کارگاه های نقاشی، قصه گویی برای کودکان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پرپایی غرفه دل در مورد بیان احساسات و عواطف و برپایی کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: در حال حاضر در نمایشگاه کتاب ۲۲۹ ناشر حضور دارد که ۱۴۴ ناشر به طور مستقل و ۶۵ ناشر در قالب نمایندگی از استان های تهران، قم، مشهد، اصفهان و آذربایجان شرقی حضور دارند.

حجت الاسلام  دکتر ناصر خدایاری، با بیان اینکه در این نمیایشگاه ۱۸۰ غرفه و ۶۳ هزار و ۵۵۰ عنوان کتاب  در معرض دید عموم قرار دارد افزود: نمایشگاه کتاب در سه سالن برپا است که سالن های شماره یک و دو شامل کتاب هایی با موضوع عمومی، پزشکی، زبان، حقوقی، دانشگاهی، کشاورزی، کودک و نوجوان و هنر و سالن شماره سه شامل غرفه های متعدد نماز و آموزشی است.

وی با بیان اینکه امسال ۳۰ درصد تخفیف نمایشگاهی در نظر گرفته شده است گفت: ۱۰ درصد توسط ناشر، ۱۰ درصد از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ۱۰ درصد توسط موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران تامین و در قالب بن کارت الکترونیکی توسط بانک شهر مستقر در نمایشگاه عرضه می شود.

حجت الاسلام خدایاری خاطرنشان کرد: در این دوره از نمایشگاه موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران اقدام به راه اندازی سایتی جهت پیش فروش بن کارت کرده است تا علاقمندان بتوانند با مراجعه به سایت bon.icfi.ir بن کارت را قبل از شروع نمایشگاه تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست