اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی گفت: ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور صرفا بر اساس سوابق تحصیلی  از ۵ مرداد ماه  آغاز و تا ۲ شهریور ادامه خواهد داشت.

کامران جباری در جمع خبرنگاران با اشاره به  تعطیلی مراکز علمی و آموزشی، پس از شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور ارومیه جزو استان‌های برتر کشور در زمینه آموزش مجازی و الکترونیکی شد.

او ادامه داد: ترم تابستان به صورت منطقه‌ای و با چهار استان آذربایجان‌غربی، شرقی، اردبیل و زنجان برگزار شد و ترم تحصیلی بعد نیز به صورت الکترونیکی بوده و برنامه‌ریزی به صورت استانی خواهد بود.

جباری بیان کرد: در روزهای کرونا، دانشگاه پیام‌نور زیرساخت‌های خود را در اختیار تمامی دانشگاه‌ها و مراکز عالی قرار داد و سایر دانشگاه‌ها آزمون‌های خود را با استفاده از زیرساخت‌های این دانشگاه برگزار کردند.

او در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور ارومیه در روزهای آینده، میزبان داوطلبان برای کنکور سراسری است افزود: در این رابطه والدین و داوطلبان باید با خیالی آسوده در محل آزمون حضور یابند چون سالن‌ها قبل و بعد آزمون گندزدایی شده و پروتکل‌های بهداشتی نیز به صورت کامل رعایت می‌شود بنابراین مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رییس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی با اشاره به ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور گفت: این مورد صرفا بر اساس سوابق تحصیلی  از ۵ مرداد ماه آغاز و تا ۲ شهریور در ۱۸ مرکز و واحد استان ادامه خواهد داشت.

جباری افزود: ثبت  نام صرفا از طریق اینترنت است و علاقه مندان به تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتیمی توانند جهت ثبت نام به سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه نمایند.

رییس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه دانشگاه پیام نور برای رفع دغدغه ی مالی و شهریه دانشجویان نیز چاره ای اندیشیده اس، تصریح کرد: علاوه بر  وام صندوق رفاه دانشجویی ، دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه با ۳ بانک عامل تسهیلاتی با کارمزد کمتر از ۲ درصد موجبات رفع دغدغه ی مالی را فراهم نموده است

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی در خصوص روند برگزاری آزمون های سراسری در این مجموعه گفت : خوشبختانه با رعایت خود متقاضیان و کادر اداری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری با کمترین مشکل برگزار شد.

کامران جباری افزود : برای کنکور سراسری هم آمادگی کامل داریم و به خانواده های محترم اطمینان می دهیم مراحل برگزاری آزمون با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست