اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: کنترل محورهای مواصلاتی و توقیف خودروهای شوتی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس راه استان قرار دارد.

سرهنگ رضا پناهی مقدم در این زمینه با هشدار به رانندگان متخلف خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهد هستیم در بیشتر تصادفات این قبیل خودروها به دیگران آسیب رسانده اند و این موضوع مطالبه جامعه است که باید بتوانیم شرایط ایمن و آرامی را برای همه کسانی که در خیابان‌ها و جاده‌ها تردد می‌کنند، ایجاد کنیم.

رئیس پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به تبصره ۷ ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: تغییر وسیله نقلیه به صورت نامتعارف جهت قاچاق کالا یا حمل کالای قاچاق مانند افزایش ارتفاع یا تعبیه جاساز و همچنین استفاده و یا نگهداری وسایل نقلیه مذکور به هر نحو، صرف نظر از اینکه در زمان استفاده و یا نگهداری، محتوی کالای قاچاق باشد یا نباشد، مستوجب جزای نقدی درجه پنج موضوع ماده ۱۹ قانون مجازات اسلامی خواهد بود. علاوه بر آن، مرتکب در مرتبه اول به اصلاح وسیله نقلیه و در صورت تکرار، به ضبط وسیله نقلیه محکوم خواهد شد.

سرهنگ پناهی مقدم تصریح کرد: پلیس راه استان برابر ضوابط و مقررات و به منظور نظم بخشی به وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی استان و جلوگیری از هرگونه هنجار شکنی و بی نظمی ترافیکی، طرح بر خورد با خودروهای، تغییر وضعیت، نقص فنی و شوتی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست