اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  در نشست شورای عالی مسکن کشور، طبق آمار ارائه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی، آذربایجان غربی حائز رتبه دوم کشوری در واگذاری انفرادی و گروهی زمین در طرح نهضت ملی مسکن شد این درحالی است که نماینده ارومیه در مجلس گفته بود؛ افراد کم درآمد حتی حتی قادر به ثبت‌نام در طرح ملی مسکن هم نیستند!

جلسه شورای عالی مسکن کشور به ریاست رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد و استانداران سراسر کشور نیز به همراه اعضای شورای مسکن استان‌ها از طریق وبینار در این نشست حضور داشتند.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: استان آذربایجان‌غربی به تعداد ۱۹ هزار و ۵۳۵ واحد زمین به صورت اجاره ۹۹ ساله به متقاضیان واجد شرایط  به صورت انفرادی و گروهی واگذار کرده است.

سید محسن حمزه لو ادامه داد: در واگذاری گروهی زمین به تعداد ۱۷ هزار و ۸۰۱ واحد زمین و در بخش انفرادی یک‌هزار و ۷۳۴ واحد به متقاضیان واگذار شده است.

در این جلسه رئیس جمهور وزارت راه و شهرسازی را مکلف کرد با همکاری شورای پول و اعتبار، راهکارهای قانونی کاهش سود وام‌های بانکی در حوزه مسکن، به ویژه مسکن حمایتی را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

در همین راستا؛ سید سلمان ذاکر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با اشاره به اینکه دولت نباید به راحتی از مشکل تامین مسکن اقشار کم درآمد و فاقد درآمد عبور کند تاکید کرد که وزیر راه و شهرسازی باید باب ویژه‌ای برای آنها باز کند چرا که این افراد حتی قادر به ثبت‌نام در طرح ملی مسکن هم نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست