اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در خصوص آغاز عملیات اجرایی محور سه‌راهی محمدیار- بناب، گفت نقده محل تلاقی کریدور بزرگراهی غرب کشور بوده و تقویت زیرساخت‌های آن برای پذیرش مسافران و فعالیت پایانه‌های مرزی استان از مسائل مهم است.

سید محسن حمزه‌لو  در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز دوم محور محمدیار ـ بناب، اظهار داشت: ارتقای جاده‌ها اولویت اول مجموعه راه و شهرسازی استان بوده و سهم جاده‌ها در پیشرفت استان غیرقابل انکار است.

وی با اشاره به اینکه راه محور توسعه بوده و یکی از عوامل توسعه استان به شمار می‌رود، گفت: توسعه فعالیت کارگاه‌های راهسازی، تعریض و چهارخطه کردن محورهای مواصلاتی آذربایجان‌ غربی سرعت می‌گیرد و کلنگ‌زنی ۸۸ کیلومتر راه با ۱۸ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده گواه بر این مسئله است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی قطعه ۲ طرح سه راهی محمدیار به بناب گفت: اولویت اول راه و شهرسازی در نقده اتمام محور بناب ـ نقده ـ تمرچین است.

حمزه لو،،در خصوص آغاز عملیات اجرایی محور سه‌راهی محمدیار- بناب، اظهار داشت: نقده محل تلاقی کریدور بزرگراهی غرب کشور بوده و تقویت زیرساخت‌های آن برای پذیرش مسافران و فعالیت پایانه‌های مرزی استان از مسائل مهم است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی با اشاره به اینکه ارتقای جاده‌ها برای رشد و توسعه استان جزو اولویت‌‌هاست، ادامه داد: در روزهای گذشته سنگین‌ترین پروژه راهسازی با ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گفته شده در شهرستان تکاب کلنگ‌زنی شد و این امر نشان از اهمیت توسعه راه‌های ارتباطی است.

حمزه‌لو با اشاره به اینکه روند اجرای طرح تقاطع سه راهی محمدیار با جدیت دنبال می‌شود و این محور یکی از تقاطع‌های مهم به شمار می‌رود، افزود: در جنوب استان، پرتلفات ترین مسیر سه‌راهی محمدیار بوده و در نیمه نخست سال آینده تقاطع سه راهی محمدیار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه،تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار معضل ترافیکی در کریدور بزرگراهی غرب کشور را رفع می‌کند و زمینه ارتباط نقده به بناب را تسهیل می‌کند گفت: بهره‌برداری از این طرح در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای نقش موثر و ویژه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، با اشاره به طرح بزرگراه نقده ـ پیرانشهر ـ تمرچین، ادامه داد: بزرگراه بین‌المللی نقده ـ پیرانشهر ـ تمرچین به دلیل بازگشایی پایانه مرزی برای تردد زائران اربعین و همچنین در راستای اقتصادی شدن زیرساخت‌های حمل و نقلی در پایانه مرزی تمرچین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست