اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : شهردار مهاباد از آغاز فعالیتهای وسیع حوزه های مختلف شهرداری ؛ با هدف افزایش امید و توجه خاص به کرامت شهروندان در مناطق مختلف خبر داد و گفت : در حوزه ی عمرانی کلیە نقاط حادثه خیز، نوار حفاری معابر و مناطق ؛ توسط همکاران; شناسایی شدند و براساس اولویت و مساعد بودن شرایط جوی، لکه گیری و ترمیم این نقاط؛ انجام و تا رفع کامل این مشکل، ادامه خواهد داشت.

سیدجمیل قادری افزود: اصلاح و مرمت جداول و پلهای فلزی، بتن ریزی و بتن پلاک توسط همکاران واحد امانی صورت گرفته و تداوم خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: پیگیری مشکلات ، بدهی و معوقات بیمه ای پرسنل و اداره که بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان می باشد طی نشستهای متعدد با مدیر کل بیمه تامین اجتماعی مهاباد و استان آذربایجان غربی از مهمترین دستاوردهای مثبت ایام آخر سال بود که با حسن نیت عزیزان با تقسیط پرداخت بدهی بدون احتساب جریمه، همراه بود که جادارد از این حسن نظر بزرگواران تقدیر و تشکر نمایم.

او ادامه داد : در حوزەی خدمات شهری با تعیین معاون خدمات شهری، انتظار میرود مشکلات مربوط به این حوزه، به امید خدا ساماندهی شود. ضمن اینکه لازم است اشاره کنم که همکاران پرتلاشم در خدمات شهری؛ در صف اول مبارزه با ویروس کرونا دوشادوش جامعه پزشکی در تلاش هستند و روزانه بیش از ۱۶۰ تن از پسماند خانگی،کارگاهی و بهداشتی شهر را جمع آوری و پس از انتقال به سایت ؛ نسبت به دفن بهداشتی آن اقدام می کنند.

قادری افزود: همکاران ادارە آرامستان نیز با اقدامات به موقع و رعایت پروتکلهای بهداشتی در ارائەی خدمات به شهروندان فعالیت داشته و دارند و همچنین فعالیت های روزانه از جمله پاکسازی، تنظیف و شستشوی مسیرهای شهری با جدیت در دستور کار قراردارد و در راستای زیبایی و ترسیم سیمایی درخور شهر و شهروندان و مهمانان؛ از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

وی تصریح کرد : مرکز ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ،امور نقلیه و مرکز فوریتهای ۱۳۷ شهرداری بصورت شبانه روزی آماده ی ارائه ی خدمات به شهروندان هستند.

شهردار مهاباد در حوزه مالی خاطر نشان کرد : باعنایت به اعلام تخفیف ۳۵ درصدی که جهت رفاه حال شهروندان از سوی بنده درخواست و با موافقت استاندار محترم همراه بود؛ با تلاش بی وقفه حوزەی شهرسازی و ممیزی املاک و امور مالی، خوشبختانه بخش زیادی از حقوق و معوقات پرسنلی پرداخت و با جدیت این روند را ادامه خواهیم داد و در کنار این اقدامات؛ بخشی از بدهی های شهروندان نیز که در سنوات گذشته دست شهرداری را گرفتند؛ در برنامەی امور مالی جهت پرداخت قرار دارد.

قادری در ادامه خاطر نشان کرد : حوزەی فضای سبز؛ همزمان با آغاز سال جدید؛ هرس درختان، گلکاری میادین، بلوارها و فضاهای سبز شهری در نقاط مختلف، بخصوص ورودیها؛ شروع و ساماندهی پارکها نیز جزو برنامه های اصلی این واحد در فصل جاری می باشد.

وی اذعان کرد : در بخش ترافیک؛ سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری؛ خط کشی معابر، خطوط عابر پیاده، اصلاح کنارگذرها و ساماندهی تابلوهای علایم راهنمایی را در دستور کار دارد و به زودی شاهد این فعالیتهای گسترده در سطح شهر خواهیم بود.

قادری با بیان اینکه ادارەی ارتباطات با رصد کانالها، سایتها، فضای مجازی و اخذ تصاویر ارسالی از سوی شهروندان و دیگر رسانه ها؛ موارد درخواستی را به بخشهای مرتبط ارجاع داده و در راستای رسیدگی و رفع مشکلات مطروحه پیگیری های لازم را انجام داده و همچون پلی ارتباطی عمل می نمایند.

شهردار مهاباد در پایان با اعلام این موضوع که هر شهروند از دیدگاه ما یک شهردار محسوب میشود خواستار همراهی، همدلی و مشارکت مسئولانه همه مسئولین، شهروندان و رسانه ها شد. چرا که برای ساختن شهری زیبا، بیش از پیش نیازمند همکاری در زمینه های مختلف هستیم و به حول و قوەی الهی در کنار هم ؛ بر همه مشکلات موجود چیره خواهیم شد.

دکتر سید جمیل قادری، چهره علمی و دانشگاهی، شناخته شده در سطح منطقه و شهرستان است که پس از دستگیری اعضای قبلی و انحلال شورا و برکناری شهردار منتخب آنها و نهایتاً بعد از گذشت یک دوره سه ماهه از انتصاب سرپرست شهرداری، از سوی استاندار آذربایجان غربی به عنوان شهردار مهاباد منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست