اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرحج و زیارت آذربایجان غربی از آغاز نام نویسی حج تمتع سال ۱۳۹۹ برای متقاضان حضور در این مراسم عبادی و سیاسی خبر داد.

دکتر محمدرضا ندیری گفت: مقدمات برگزاری مراسم حج تمتع سال ۱۳۹۹ فراهم شده و این سازمان در حال برنامه ریزی برای حضور حجاج عزیز کشور است.

وی با بیان اینکه مراحل نام نویسی متقاضیان از تاریخ ۹ اسفند آغاز شده و تا ۲۱ اسفندماه ادامه دارد ؛ خاطرنشان ساخت : اولویت ثبت نامی ها، دارندگان فیش واریزی تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه سال ۸۶ می باشد و درصورت عدم انتخاب و ثبت نام در کاروانها توسط مشمولین تشرف در زمانبندی اعلام شده، سازمان اولویتهای ذخیره (اولویت های از نیمه اول اردیبهشت سال ۱۳۸۶ به بعد) را بصورت روزشمار فراخوان خواهد نمود.

ندیری با درخواست از متقاضیان و دارندگان فیش های سال ۸۶ حضور جهت ثبت نام در این آیین عبادی و سیاسی اعلام کرد: در روز اول۱۰۸۰ نفر از متقاضیان ثبت نام خود را انجام دادند و انتظار داریم سهیمه استان بیش از تعداد تعیین شده باشد.

مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی اذعان کرد:چنانچه افراد تاکنون اقدام به بروزرسانی و تکمیل اطلاعات خود ننموده‌اند ضروری است با مراجعه به سامانه:
http:// reserve.haj.ir در این خصوص اقدام و کد پیگیری دریافت نمایند.

محمد رضا ندیری ادامه داد: سهمیه اعزامی استان ۲۵۰۰ نفر در قالب ۱۷ کاروان می باشد و زمان بندی ونحوه مراجعه اولویت های فوق الذکر( در قالب اولویت های اصلی وذخیره) واسامی ومشخصات کاروانها برای انتخاب و ثبت نام، در دهه اول اسفند ماه سالجاری اعلام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ؛ مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی بیان کرد : ضمناً سایر جزئیات تکمیلی در این خصوص در اطلاعیه‌های بعدی سازمان به اطلاع واجدین شرایط خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست